Arkadaşlar bitsin artık bütün tartısmalar.. belki gerçekten beğenmiyoruz finale çıkan okulları.. ama bunları sürekli bastırarak söylemek ayıp oluyor artık.. hiç bir müzisyene diğerini suçlamak yakışmıyor.. bizde elendik.. belki hakettik elenmeyi belkide haketmedik.. elenmemizin sebebi ne olursa olsun.. sikeyle veya adilde olsa sonuc değişmeyecek..
finale kalan herkese başarılar.. finale kalamayanların yerine de eğlenin..
dipnot:) intaş lisesinin tepkisi sadece yarışmayı düzenleyenlereydi.. özellikle bi okula veya bi şahsa değil..