güzelbi gündü gerçekten yalnız ödül töreninde ayakta bekledik içerde birde açtık canımız çıktı:) ödül alamadık ama 2 sefer bostancıya çıktık sıkı bi tecrübe oldu ben şeyi sorucam bu profesyonel kameralarla çekilen videolara ulaşma imkanımız var mı?bilgisi yetkisi olan varsa bi zahmet:)