'berensu' bana bir şeyler yazmış özel mesajla ama ben cevap atamıyorum çünkü eş-dost listesi harici mesaj almak istemiyormuşmuş ve ben de değilim sanırım.Neyse teşekkür ederim.Ve yanlış anlaşılmasın cevap atamadığım zaman işte bu sebepten atamıyorum.Eminim ki başka arkadaşlar da buna benzer durumlarla karşılaşıyorlardır.