Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10. Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması Finalleri @ Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • BetterOfDead2 • 16 Nisan 2007 00:00 • #628254
    bi dk intaş lisesi yok mu? oha blinded in chains caldılar nasıl olmazlar yuh artık
    16 Nisan 2007 Pazartesi | Yazan: hairspray


    yokuz abi.. jüri tarafndan "yetersiz" bulunmuşuz. komik geliyor dimi biraz =) 5 jüri üyesinden 4 ü puan bile vermemiş hatasız olmamıza rağmen. neyse sağlık olsun. önemli olan çıkıp çalmaktı. umarım bizim sesimiz kötü duyulmuştur da o yüzden elenmişizdir.. finaldeki arkadaşlara başarılar tekrar. intaş lisesi olarak arkanızdayız :P kolay gelsin hepinize.

    intaş lisesi ( gitar - orhan )
Bu konunun tüm mesajları