bi dk intaş lisesi yok mu? oha blinded in chains caldılar nasıl olmazlar yuh artık
16 Nisan 2007 Pazartesi | Yazan: hairspray
yokuz abi.. jüri tarafndan "yetersiz" bulunmuşuz. komik geliyor dimi biraz =) 5 jüri üyesinden 4 ü puan bile vermemiş hatasız olmamıza rağmen. neyse sağlık olsun. önemli olan çıkıp çalmaktı. umarım bizim sesimiz kötü duyulmuştur da o yüzden elenmişizdir.. finaldeki arkadaşlara başarılar tekrar. intaş lisesi olarak arkanızdayız :P kolay gelsin hepinize.
intaş lisesi ( gitar - orhan )