Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10. Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması Finalleri @ Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • AlperSina • 18 Nisan 2007 00:00 • #628259
    kuliste hakikaten de çok sıcak bir ortam vardı.tabi buna aynadaki ampullerin de katkısı var :P muhabbet falan gerçekten çok güzeldi.insanlar kardeş gibiydi.o ortamı başka hiçbiryerde bulacağımı sanmam.ama en gıcık olduğum şey organizasyonun adiliği idi adamlar amfi bile kiralamamışlar kaçbin kişi gelmiş 2 tane marshall kafakabin kiralasalar batarlardı zaten.sonra kek gibi analog pedal aramaya başladılar.bizim sansamp günü kurtardı = )


    kulisteki ortam gerçekten beklemediğim derece sıcaktı. Özellikle soundcheck sırasında "KARİZMA İÇİN YAŞIYORUM" izlenimi vermeye kasan onca insanın kuliste çok sıcak bir şekilde yaklaşmaları ve muhabbet etmeleri çok hoştu. Tadından yenmez bir ortamdı...

    Amfiler aslında iyiydi. Böyle bir kullanıma herhangi bir Marshall kabinin de dayanması pek söz konusu değil aslında. Gene iyi dayandı hatta dayanan Laney değil Marshall oldu :)
Bu konunun tüm mesajları