özel güzel sanatlar lisesi öğrencilerine başarılar diliyorum mükemmel bir ses güzel bi yorum orjinalini dinledim ve neredeyse 1e1 aynı başaracaklar buna eminim...
16 Nisan 2007 Pazartesi | Yazan: cozmen
güzel bir yorum diyosun, adı üstünde; "neredeyse 1'e 1, orijinaline çok yakın" olunca bu taklit olmaz mı yorumdan çok?
çalan arkadaşları eleştirmiyorum yanlış anlaşılmasın ama benim "yorum"dan anladığım "kendince yorumlamak"tır.