Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10. Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması Finalleri @ Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • rd one • 17 Nisan 2007 00:00 • #628255
    herkese selam ben nevzat ayaz lisesindenim emin olun bu yarışmaya katılmak için hepinizden çok çalıştık çünkü önümüzde yıkmamız gereken rock ve metal müzik değildir cinsinden yorumlarla uğraştık ama çıktık ve çaldık pazar günü ilk çıkan biz olduk finale çıkmayı çok isterdik ama olmadı işte kesinlikle bir art niyet arayışı içinde değiliz herkes elinden geleni yaptı finale çıkan kimseye laf edilmemesi gerekir kimse unutmasınki yarışma günü arka kuliste herkes kardeş gibiydi ne oldu yani önemli olan müzik değilmi?bütün finalist arkadaşlara başarılar dilerim hepinize iyi eğlenceler özellikle galatasarayın ve okulun adını bilmiyorum ama smoke on the water çalan arkadaşlar en büyük favorimsiniz
Bu konunun tüm mesajları