Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10. Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması Finalleri @ Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • 89boy • 29 Nisan 2007 00:00 • #628297
    whitesnake çalan grubun birincilik haberini bekliyorum 2 sene once papa roach çalan grubunkini tahmin etmiştim adamlara kıl olduğum halde
    29 Nisan 2007 Pazar | Yazan: kurtforyou


    yok birinci olamadık biz "jüri özel ödülü" aldık sadece =) ama en azından hakeden okullar (keal, st benoit gibi) karşılığını aldılar kesinlikle.. ödül alan/alamayan bütün diger okulları da tebrik ediyorum ve basarılarının devamını diliyorum =)

    notre dame de sion solisti - aksel
Bu konunun tüm mesajları