whitesnake çalan grubun birincilik haberini bekliyorum 2 sene once papa roach çalan grubunkini tahmin etmiştim adamlara kıl olduğum halde
29 Nisan 2007 Pazar | Yazan: kurtforyou
yok birinci olamadık biz "jüri özel ödülü" aldık sadece =) ama en azından hakeden okullar (keal, st benoit gibi) karşılığını aldılar kesinlikle.. ödül alan/alamayan bütün diger okulları da tebrik ediyorum ve basarılarının devamını diliyorum =)
notre dame de sion solisti - aksel