o "4 dk" olayında galiba bi bize yaptılar 2 sene once yapacaklarını maalesef :) tartısmasız en guclu 1.lik adayı olan performansı iyice batırdılar kısalta kısalta.. sonra da 3.luk verdiler :)
ama ben bugun iki canım arkadasım adına cok mutluyum, sarkı soylemeyi bilen insanlar hak ettiklerini aldılar.. muthissiniz :)