en iyi erkek solist oldum aslında çok da başarılı arkadaşlar vardı ama bana layık görüldü kendime güvenimi yerine getiren kuliste gaz veren :P elerkiye teşekkürler... sağolun varolun herkese geçmiş olsun.. tartışmalardan da baymıştım valla biticek hayırlı olsun bi de.. st. benoit da favorimdi en iyi yorum en iyi bayan vokalde 2sini de aldılar onlar da sağolsun çok başarılılardı... saygılar sevgiler..
Tümer Güçlüer KAL...