...Finale çıkan gruplar hakkıyla çıktı.Ama finallerde ne olur bilemem.Tek bildiğim mensucat Santral finallerde çuvallayacak.İnsanda zevk denen bişey de bırakmıyorlar.Aynı parçayı çalacaksanız niye gelelim ki?...Öyleyse biz de başka okulları destekleriz.
FLORYA TEVFİK ERCANA şimdiden tam destek başarılar...