the queen arkadasım biz Cumartesi çaldık fuel ı,ama emin ol Pazar günküyle hiçbi alakası yok:D Bi de naptın biz öyle elestiri falan almıyoruz:D Belli 1-2 kişi var eleştiren bizimkini,aman gözünü seveyim yapma:D Zaten öyle yorum yazmadı kimse,salon boştu çünkü izleyen falan çok azdı:) 32. çıkmıştık.. pazar günü de gittik diğer fuel çalanları izlemeye,dinledik içimiz rahatladı bayağı:) İkisini de dinleyen varsa arada fark olduğu anlamıştır mutlaka.. Tekrar herkesi tebrik ediyorum...