Sanırım bazı yorumlar müzikle ilgili olmaktan çıkmış, birtakım kişilerin okullarıyla ilgili bastırdıkları duyguları ortaya çıkarmış, İEL'e sataşılmış falan, gerek yok bunlara, amaç insanları güldürmek veya bu sayfanın bir nevi terapi niteliği taşıması değilse tabi.