Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10. Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması Finalleri @ Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • yiitcakir • 14 Nisan 2007 00:00 • #628234
    ne parası ne yağcılıı ya:S eğer söz konusu olan paraysa biz çıkmamalıydık 28 biletten fazla para kazanılmıyo benm anladığım kadarıyla. kaldıki yağcılık falan bunlar basit cümleler arkadaşlar. sen finale çıkmış olsaydın bunların hangi birini söyliyebilcektin merak edyorum. yeter ya biz sürekli sizin isyanınızı bilmemnenizi okumak zorunda diilzki. burda kaç tane lise katılmış ve hepsi elinden geleni yapmış ama sen kalkıp finale kalmaması gereken bi çok okul finalede şuan diosun. sen kimsinki insanları bu şekilde aşağılayabiliosun. evet bende finale kalmamaış olsaydım bende itiraz ederdim bende konuşurdum ama senin kadar ileri gitmezdim. yaptığın şeyin müzik olduunun farkında ol biraz. müzik bir yarışmadan elendiinde otalığa sövmek diilidir... umarım seninki sadece sinirden ibarettir. orada çıkıp bir sürü kişinin önünde çalan bi insana bunları hiç yakıştıramadım çünkü...
    smoke on the water vokal:P:D

    ya organizasyon gerçekten maddiyata dayalı bizim orada sinirlerimiz altüst oldu.sizin okul gerçekten de çok başarılıydı bence ne yağcılıkla ne de biletlerle ilgisi vardı finale çıkmayı en çok hakeden gruplardan biriydi özellikle vokali çok güzeldi.Biz 15 bilet sattık ve elemeyi geçemedik kendimize güvenimiz çoktu ancak olmadı finale kalan gruplara başarılar diliyorum...
    beşiktaş anadolu lisesi-the nobodies...
Bu konunun tüm mesajları