şimdi de "tonmaistere ses açtırmayı bileceksin" de hadi.
eheh ya o adam bi ilginçti, ben tonu felan kendime göre ayarlamak gibi hayallerim vardı! :D sese bile dokundurtmadı. sonra pedalımdan açmışım sesimi ohhh gümbür gümbür :D bir de adama gülümsüyorum oldu oldu tamam diye :Dya kasdav.net'e birisi "teknik ekiptenim" lafını her mesajında yineliyodu üstüne basa basa. bişey derdim de ona orda neyse...