Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10. Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması Finalleri @ Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • xx_angelus_xx • 21 Nisan 2007 00:00 • #628275
    şahsen ben hiç bir grubun yorum yaptıını düşünmüyorum...yani en azından çaldıkları şarkılara yorum kattıklarını düşünmüyorum diyelim..çıkan tüm gruplar şarkıları orjinal haliyle mükemmele yakın şekilde çaldılar ve bu "yorum" değildir bence... Kendi grubumu övmek gibi olacak ama biz Öyle Sarhoş Olsam Ki ' yi tamamen (kargo'nun,sarp'ın ve tabii ki tanju okan'ın yorumlarından farklı olarak)değiştirerk Jazz,Rock ve Alaturka sularında gezinen bir şarkı yapmıştık...finale kalamadık ne oldu kötü mü çaldık? hayır mükemmeldik...fakat 30 bilet satmanın sonucu bu olsa gerek...çalan diğer gruplarda "yorum" yapmasalar bile cidden çok iyi olanla vardı..hepsini sayıp burada laf kalabalığı yapmak istemiyorum..finale kalan tüm okullara başarılar,umarım bir gün gerçekten paranın müziğin önüne geçmediği bir yarışmaya sahip oluruz.
Bu konunun tüm mesajları