Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10. Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması Finalleri @ Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • Elerki • 22 Nisan 2007 00:00 • #628276
    Ben hala bunu anlayamıyorum azıcık araştırsanız 30-40 bilet satan ve hiç ismi duyulmamış okul gruplarının da finale kaldıklarını görürsünüz.Artık şu şikeydi bilmem neydi diye ortaya atarak (hiç bir somut kanıtınız yok,varsa gösterin) finale kalan okul gruplarının da moralini bozmaktan vazgeçseniz?Lütfen arkadaşlar.Bunu resmi sitede de elimde geldiğince açıkladım ama artık finale kalamayan okullar bilet satmak gibi komik bahaneleri öne sürmeseler çok daha iyi olmaz mı?Burcu arkadaşım garaj'da elemelerin forum sayfasında da güzelce açıklamıştı.Lütfen artık şunları öne atmayın.En bariz öneklerden birini tekrar vermek istiyorum.2005 senesinde 350 bilet satan bir okul finale kalamazken benim ve arkadaşlarımın okulumuzu temsilen katıldığımız grup elemelerde 50-60 bilet satarak finale kalmıştık.Finalde de başarılı olmuştuk.Aynı şey 2005 yılı Hüseyin Avni Sözen Anadolu Lisesi için de geçerli.Onlar da en iyi beste ödülünü almışlardı elemelerde 50 bilet civarı satarak.Ben bunları yazarken bile bana çok komik geliyor şu şu kadar bilet sattı falan demek.Finale kalamayanlar bilet olayını ortaya atmayı bıraksınlar lütfen.Bu sene bir Arnavutköy lisesi de 30 biletle finale kalabiliyorsa her şey para,bilet vs değil.Kimse kötüsünüz demiyor kimseye ama bir şeyler ters gitmiş,yanlış olmuş olabilir ve bu da elenmeye yol açmış olabilir.Bunun haricinde bir yarşmadan elenmenin bu kadar kafaya takılmamasi ve bu olaya 5000 kişiye, bir çok önemli grubun ve insanın sahne aldığı Bostancı GM'de çaldım ya da söyledim şeklinde güzel bir anı olarak bakılması gerektiğini düşünüyorum.Her neyse kimse direkt üzerine alınmasın lütfen ben genel olarak düşüncemi söyledim.

    Herkese müzik dolu günler.
Bu konunun tüm mesajları