BEN de en iyi seyirci ödülünü bizim okulun(habire yahşi lisesi)alacaiını düşünüyorum çünki her okulun şarkısı bittiğinde habire yahşi diye bağırıp coşan bizdik sürekli bağırdık en çok bağıran da bendim ama sonum kötü oldu:Dbir daha bağırmayacağımD:yoksa iki sene sonra teneke kazıntısı gibi sesim olacak:Dbiz 200 den fazlaydık ayrıcaaaa!!!