huea evet en ıyı odul alamayan okul odulunu aldık cok mutluyum boyle olmasından =)))) ordada yaptııgm ıgrenc espırılerden baska bısey dııl bıde bak komık olanlardan saint benoit , ben senoit ,,, =) bunada cok gulmustık bıde danone ozel odulu vardı artık kulıste kım yedıyse =) bıde kadir has ın bassıcısının bası neydı ya merak ettım nerde burdamı o =) ya da varmı tanıyan flan