Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10. Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması Finalleri @ Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • cavalye • 29 Nisan 2007 00:00 • #628318
    huea evet en ıyı odul alamayan okul odulunu aldık cok mutluyum boyle olmasından =)))) ordada yaptııgm ıgrenc espırılerden baska bısey dııl bıde bak komık olanlardan saint benoit , ben senoit ,,, =) bunada cok gulmustık bıde danone ozel odulu vardı artık kulıste kım yedıyse =) bıde kadir has ın bassıcısının bası neydı ya merak ettım nerde burdamı o =) ya da varmı tanıyan flan

    haydarpasa teknık - basscıısı
    rammşettin du hast
    29 Nisan 2007 Pazar | Yazan: SwornToSatan


    kardeşim ben kadir has'ın electro gitaristiyim.. bizim basscı(oytun)'nın bass'ının markasını soruyosan cort'tu.. niye sordun onuda merak ettim :)
Bu konunun tüm mesajları