huea evet en ıyı odul alamayan okul odulunu aldık cok mutluyum boyle olmasından =)))) ordada yaptııgm ıgrenc espırılerden baska bısey dııl bıde bak komık olanlardan saint benoit , ben senoit ,,, =) bunada cok gulmustık bıde danone ozel odulu vardı artık kulıste kım yedıyse =) bıde kadir has ın bassıcısının bası neydı ya merak ettım nerde burdamı o =) ya da varmı tanıyan flan
haydarpasa teknık - basscıısı
rammşettin du hast
29 Nisan 2007 Pazar | Yazan: SwornToSatan
kardeşim ben kadir has'ın electro gitaristiyim.. bizim basscı(oytun)'nın bass'ının markasını soruyosan cort'tu.. niye sordun onuda merak ettim :)