bu kasdavın en tatlı yanı acıktım adana sofrasında yediğim bir buçuk adana idi... et zaten acı adam bir de yeşilliğin içine acı şalgam koyunca ağzım tutuştu.. :) adana dürümün en tatlı olayla alakasını sorcaksanız söyleyeyim bostancı gösteri merkezinde 5-6 saat aç kalmanın verdiği açlık duygusunu bastırma hissinin verdiği tatlılıktır o.. :)