Scorpions - noone like you çalan okulun solo gitaristi (başka varmıydı hatrlamıyorum :D ) olan arkadaşım için üzüldüm.
soundcheckte çok iiydin keşke finalde de öyle çalsaydın en iyi gitarist ödülü hakkındı. Neyse yine de kutluyorum önün dibine kadar açık ;)