Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10. Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması Finalleri @ Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • deepestpurple_ • 29 Nisan 2007 00:00 • #628322
    ödül alan arkadaşlarımı kutluyorum (: ben de açıkçası beklemediğim bir ödül aldım o kadar ritim kaçırmama rağmen ama tabii ki çok da mutluyum! (: grup olarak bizim en başından bi iddiamız yoktu ödül almak gibi ama görmüş olduk nedir ne değildir diye.ancaak; hüseyin avni sözenden en iyi vokal ve en iyi yorum bekliyordum ki özellikle vokali kesinlikle haketti ancak alamadılar gerçekten kendim ödül kaçırdım gibi üzüldüm ve de şaşırdım, olsun cansu aldı ödül tekrar tebrik ederim (: bir de ben çok daha coşkulu bir final bekliyodum ki salon elemelere oranla çok boştu, biletlerin 20 ytl oluşuydu sanırım en büyük etki bunda...ahh bir de hi-hat!!! allahım habire kaydı kaydı durdu en son kağıt koydum altına, bi değişikti hi-hat barışmadı benle (:
    onun haricinde aylin aslımı çok sevdiğimi belirtmek istiyorum çok tatlı hatunmuş kendisi gördük :D elerkiye ve kulislerdeki tüm arkadaşlara teşekkürler! KASDAVA TEŞEKKÜRLER! ne olursa olsun ne yaşanırsa yaşansın o sahneye çıkmak o kadar insana çalmak şansını bize sundukları için (: nice kasdavlara ve benzeri organizasyonlara! (: evet, benden bu kadar ilk kasdavımızdı gayet güzeldi... (:

    -son kez reklam yapıyorum .p
    smoke on the water- arnavutköy korkmaz yiğit anadolu lisesi
    buse (davul) (:

    herkese sevgiler müzik dolu günler (:
Bu konunun tüm mesajları