çok çalıştık, beste dalında DYET adlı grubumuzla bu yarışmaya katıldık ve Jüri Özel Müzik Ödülünü kazandık!:) beste ödülünde beklentilerimiz çok yüksekti ama olsun, çok mutluyuz, bizi destekleyen, finalde bizimle yarışan herkese sonsuz teşekkürler, ödül alan tüm okullara tebrikler!!:)
The Right Place adlı bestemizin elemelerdeki video kaydı =
http://www.youtube.com/watch?v=ZrDCKZ7-74U
BIZI DINLEMEK ISTEYENLERI 27 MAYIS'TA ROBERT KOLEJ'DEKI "FAF", VE 21 HAZIRAN'DA TARABYADAKI ALMAN KONSOLOSLUĞUNDA DÜZENLENECEK OLAN BIZIM OKULUN "SCHULFEST" FESTIVALLERINE BEKLERIZ!!!:)