Gitar riflerinin çoğunu ve şarkı sözlerini lead solist ve ritim gitarcımız Yiğit yazdı, fikir onun yani:) gerisini biz tamamladık:) sololar benim, baslar basçının, davulların çoğu davulcunun, davul ve bastaki bazı fikirlerin de birazı benim;p 2 ay Gitar Pro tabıyla uğraştık durduk, 3 aydır uğraşıyoruz bu şarkıyla...Finaller için de back vokal bir arkadaşımızı aldık:) hoşunuza gittiğine çok sevindim!!:)