du hastı yapan okulun videolarına baktım studyodaki felan ben 7 nisanda dinlediğimde yani soundcheckte bu ne lan dedim gerçekten ses aynı geliyordu ramştayndaki vokalle..ama studyo performansınızı birde iyi çekilmiş sahne performansınızı izledimde vokalin aslında çok yapmacık oldunu gördüm bariz bi şekilde aynısı olcak die kasma olayı var...(ha bundan öncede ses evet aynısıydı ama müzik piyasasında seslerin birbirina benzemesi avantaj değil handikaptır)
sound olarak güzeldi ama yannız basın duyuldu yerlerde basçınız (taba dökersek) 5- 3 -0 -0 0 5 -3- 0 -0 -0 yapıyor sanıyorum 5 -3- 0- 0- 5 - 3 0 0 3 0 0 dorusu..