yahu neden hep anlamk istediğiniz gibi anlıyorsunuz ben red hot a laf etmedimki sadece şu an özenti tiplerin dinlediği gruplar arasında adı çıkmış bir grup yani yazdıklarımı iyi okursanız göreceksiniz ki bende zevk alarak dinlediğimi söledim zaten sadece adı çıkmış şu an ve rock n coke geliyor olan bir chris cornell bir franz ferdinandda hiçe sayılmamalı diye düşünüyorum hee sana hitap etmiyordur sevmiyorsundur o ayrı ama kimsenin hakaret etmesine gerek yok diyorum ben .ona bakarsanız within de çok adı çıkmış bir grup ama ben yinede dinlemekten zevk alıyorum farklı boyutlardayız sanırım neyse :)...