"Güzellik" görecelidir ve insanların yorumlarına ihtiyaç duyar. Muğlak bir olgudur. "Bence kötü" diyebilirsin ama "berbat" diyemezsin ,çünkü genelgeçer , bütün herkesin hislerini anlatacak tek bir yargı koyamazsın böyle şeylerde. Tamamen özneldir yani. Tamam ben de pek hoşlanmadım tartışmadan Mark , ama neye göre berbat , kime göre berbat? Sevmediğini söyle tabi , ama "berbat tartışma" diyerek etiketleyemezsin.
2 Haziran 2007 Cumartesi | Yazan: SlipknotSlave
bana göre berbat be slip slop, altında adım yazıyor görüyorsun değil mi?