Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Rock'n Coke 5 Yaşında @ Hazerfan Havaalanı - İstanbul

  • evilinacloset • 30 Haziran 2007 00:00 • #629344
    "Güzellik" görecelidir ve insanların yorumlarına ihtiyaç duyar. Muğlak bir olgudur. "Bence kötü" diyebilirsin ama "berbat" diyemezsin ,çünkü genelgeçer , bütün herkesin hislerini anlatacak tek bir yargı koyamazsın böyle şeylerde. Tamamen özneldir yani. Tamam ben de pek hoşlanmadım tartışmadan Mark , ama neye göre berbat , kime göre berbat? Sevmediğini söyle tabi , ama "berbat tartışma" diyerek etiketleyemezsin.
    2 Haziran 2007 Cumartesi | Yazan: SlipknotSlave

    bana göre berbat be slip slop, altında adım yazıyor görüyorsun değil mi?


    marka katılıyorum nickimiz neden yazıyor asagıda?bunun ıcın
Bu konunun tüm mesajları