Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Rock'n Coke 5 Yaşında @ Hazerfan Havaalanı - İstanbul

  • SlipknotSlave • 2 Haziran 2007 00:00 • #629332
    paralı insanın hali bi başka oluyo tabi =)
  • halojensapien • 4 Haziran 2007 00:00 • #629333
    amma türk grup var ya iyi mi kötü mü bilemedim neyse yazın tek yerde izleriz olur biter :D
  • susamuru40 • 4 Haziran 2007 00:00 • #629334
    ben within temptation'a meraktan, chris cornell'a da hayranlıktan dolayı gitmeyi düşünüyorum...ayrıca pentagram'a diyecek laf yok zaten,coşturcak herkesi..
  • marklanegan • 4 Haziran 2007 00:00 • #629336
    "Güzellik" görecelidir ve insanların yorumlarına ihtiyaç duyar. Muğlak bir olgudur. "Bence kötü" diyebilirsin ama "berbat" diyemezsin ,çünkü genelgeçer , bütün herkesin hislerini anlatacak tek bir yargı koyamazsın böyle şeylerde. Tamamen özneldir yani. Tamam ben de pek hoşlanmadım tartışmadan Mark , ama neye göre berbat , kime göre berbat? Sevmediğini söyle tabi , ama "berbat tartışma" diyerek etiketleyemezsin.
    2 Haziran 2007 Cumartesi | Yazan: SlipknotSlave

    bana göre berbat be slip slop, altında adım yazıyor görüyorsun değil mi?
  • syarar • 4 Haziran 2007 00:00 • #629337
    yahu göreceli olsa ne olur olmasa ne olur. berbat işte:D hehe yani bence demeyince ne olacak mahkemeye mivereceksiniz bu adam adıma konuştu diye.. pehh
  • GULCHIN • 13 Haziran 2007 00:00 • #629339
    cornell'e kim eşlik edecek acaba
  • motley_crue • 20 Haziran 2007 00:00 • #629340
    Dandik müzik zevkine sahip insanlarımızın dandik festivallerde eğlenmesi kadar doğal bişey yoktur..
  • kara_ruh • 22 Haziran 2007 00:00 • #629341
    soundgarden efsanesi chris cornell için gidilir, başka bişey için değil!
  • 1234567890 • 26 Haziran 2007 00:00 • #629342
    Chris Cornell mi_?! oha!!! süpermiş...sadece onun için gider,onu dinler çıkarım.hahahaha.
  • evilinacloset • 30 Haziran 2007 00:00 • #629344
    "Güzellik" görecelidir ve insanların yorumlarına ihtiyaç duyar. Muğlak bir olgudur. "Bence kötü" diyebilirsin ama "berbat" diyemezsin ,çünkü genelgeçer , bütün herkesin hislerini anlatacak tek bir yargı koyamazsın böyle şeylerde. Tamamen özneldir yani. Tamam ben de pek hoşlanmadım tartışmadan Mark , ama neye göre berbat , kime göre berbat? Sevmediğini söyle tabi , ama "berbat tartışma" diyerek etiketleyemezsin.
    2 Haziran 2007 Cumartesi | Yazan: SlipknotSlave

    bana göre berbat be slip slop, altında adım yazıyor görüyorsun değil mi?


    marka katılıyorum nickimiz neden yazıyor asagıda?bunun ıcın