-
paralı insanın hali bi başka oluyo tabi =)
-
amma türk grup var ya iyi mi kötü mü bilemedim neyse yazın tek yerde izleriz olur biter :D
-
ben within temptation'a meraktan, chris cornell'a da hayranlıktan dolayı gitmeyi düşünüyorum...ayrıca pentagram'a diyecek laf yok zaten,coşturcak herkesi..
-
"Güzellik" görecelidir ve insanların yorumlarına ihtiyaç duyar. Muğlak bir olgudur. "Bence kötü" diyebilirsin ama "berbat" diyemezsin ,çünkü genelgeçer , bütün herkesin hislerini anlatacak tek bir yargı koyamazsın böyle şeylerde. Tamamen özneldir yani. Tamam ben de pek hoşlanmadım tartışmadan Mark , ama neye göre berbat , kime göre berbat? Sevmediğini söyle tabi , ama "berbat tartışma" diyerek etiketleyemezsin.
2 Haziran 2007 Cumartesi | Yazan: SlipknotSlave
bana göre berbat be slip slop, altında adım yazıyor görüyorsun değil mi?
-
yahu göreceli olsa ne olur olmasa ne olur. berbat işte:D hehe yani bence demeyince ne olacak mahkemeye mivereceksiniz bu adam adıma konuştu diye.. pehh
-
cornell'e kim eşlik edecek acaba
-
Dandik müzik zevkine sahip insanlarımızın dandik festivallerde eğlenmesi kadar doğal bişey yoktur..
-
soundgarden efsanesi chris cornell için gidilir, başka bişey için değil!
-
Chris Cornell mi_?! oha!!! süpermiş...sadece onun için gider,onu dinler çıkarım.hahahaha.
-
"Güzellik" görecelidir ve insanların yorumlarına ihtiyaç duyar. Muğlak bir olgudur. "Bence kötü" diyebilirsin ama "berbat" diyemezsin ,çünkü genelgeçer , bütün herkesin hislerini anlatacak tek bir yargı koyamazsın böyle şeylerde. Tamamen özneldir yani. Tamam ben de pek hoşlanmadım tartışmadan Mark , ama neye göre berbat , kime göre berbat? Sevmediğini söyle tabi , ama "berbat tartışma" diyerek etiketleyemezsin.
2 Haziran 2007 Cumartesi | Yazan: SlipknotSlave
bana göre berbat be slip slop, altında adım yazıyor görüyorsun değil mi?
marka katılıyorum nickimiz neden yazıyor asagıda?bunun ıcın