-
üzerinde manics tshirtlü sahne önünde tepinen bir manics hayranı görürsen bilki o benim dreamgirl;)
1 Haziran 2007 Cuma | Yazan: ocean_spray
adam 3 ay öncesinden manita yapıyo abicim :P
-
adam 3 ay öncesinden manita yapıyo abicim :P
nasıl bir yorumdur bu ne manitası ne dyosun sen bizler öyle ucuz insanlar değiliz öyle sırf çadırlarda hatun götürebilmek değil derdimiz. arkadaşım zaten biletim tek günlük ve manics sahne önü. insanları tanımadan etmeden böyle saçma sapan konuşmalar yapmayın lütfen...
-
şu üçü için özel bilet olmaz mı: Smashing Pumpkins, Chris Cornell, Within Temptation.
-
Smashing Pumpkins, Chris Cornell daha ne olsun. Tvden izleriz artık :(
-
Chris Cornell sıra gecesine katılsa orayada giderim :)
O gün oradayım
-
hmmmmm... birkaç isim dışında yine fasa fiso her yılki gibi.
-- e o zaman napıyoruz?
-- gitmiyoruz. :)
-
bekle bizi Kris abi!!!
-
valla ben chris cornell için gidebilirdim.bu sene bana rock'n coke falan haram zaten ben bunu anladım neyse seneye giderim artk :))
-
Bu festivale 150 kağıt bayılan insan tikiden başka birşey değildir.
-
Sadece Chris Cornell için daha fazlasını da verebilirdim. Güzel müzik = metal müzik değil.