nasıl bir yorumdur bu ne manitası ne dyosun sen bizler öyle ucuz insanlar değiliz öyle sırf çadırlarda hatun götürebilmek değil derdimiz. arkadaşım zaten biletim tek günlük ve manics sahne önü. insanları tanımadan etmeden böyle saçma sapan konuşmalar yapmayın lütfen...