herşey tamamda özge fişkim kim ya ..rock star demişler adını bile duymadım..star olmak sadece türkiyede bu kadar kolay demekki..bende alemin kralıyım hadi bakalım..birde o fiyatlar ne ya..o fiyata ıron maiden izlerim kardeşim.özge fişkin..haha ..hala gülüyorum ya..allah iyiliginizi versin..bunu düzenleyenler de haklı ama..limewire den indirdiği kurban şarkısının limewireye kargo diye kayıtlı olduğunu anlayamayan kargonun son parçası süper olmuş diyen denyolar varken(anlatmak istediğim dinlediği grubu bile bilrmiyor.isim ne yazarsa yüzeysel olarak müzikten ancak anlıyor)herşey olur arkadaş bu ülkede..allah müstakınızı versin..ne diyelim.. güleyim bari..(son söz:böyle saça böyle tarak..anlayan anladı;)