Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Rock Müzikaller @ Açık Hava Tiyatrosu - Harbiye - İstanbul

  • basista_84 • 28 Haziran 2007 00:00 • #629723
    ne çok rock starımız varmış :)
  • snakesolid • 29 Haziran 2007 00:00 • #629724
    Bu isimler için bilet fiyatları fazla uçmuş... Uçmak için illa konser düzenlemeye gerek yok bence, başka alternatiflerde var yani.
  • korn1903 • 29 Haziran 2007 00:00 • #629725
    rock star yok derler birde :)
  • ufukdinç • 30 Haziran 2007 00:00 • #629726
    sonunda bunu da yaptılar ya tamamdır olay.gerçekten bravo..sanat ve kültür almış başını gidiyor vay bee..=)
  • pipijan • 30 Haziran 2007 00:00 • #629727
    Rock starlardan daha çok orda oynanacak müzikaller ve
    Barış Berker
    Onur Turan


    Bu kişiler daha önemli bence
  • blackzuga • 1 Temmuz 2007 00:00 • #629728
    herşey tamamda özge fişkim kim ya ..rock star demişler adını bile duymadım..star olmak sadece türkiyede bu kadar kolay demekki..bende alemin kralıyım hadi bakalım..birde o fiyatlar ne ya..o fiyata ıron maiden izlerim kardeşim.özge fişkin..haha ..hala gülüyorum ya..allah iyiliginizi versin..bunu düzenleyenler de haklı ama..limewire den indirdiği kurban şarkısının limewireye kargo diye kayıtlı olduğunu anlayamayan kargonun son parçası süper olmuş diyen denyolar varken(anlatmak istediğim dinlediği grubu bile bilrmiyor.isim ne yazarsa yüzeysel olarak müzikten ancak anlıyor)herşey olur arkadaş bu ülkede..allah müstakınızı versin..ne diyelim.. güleyim bari..(son söz:böyle saça böyle tarak..anlayan anladı;)
  • makalin • 2 Temmuz 2007 00:00 • #629729
    rockstar lafı basının ilgisini çekmek için iyi hoş olabilir de beni de düşündürdü ayrı konu.. hafiften! itici gelebileceğini tahmin etmediler heralde.. acaba sıradaki megastarlar kim olacak?!? rockstar görmediğimizden heralde bir türlü olayı anlayamadık..
  • delik beyin • 2 Temmuz 2007 00:00 • #629730
    ünlü rock starımız burak kut da orada olmalı ve biletler de en az 150 ye oynamalıydı diye düşünüyorum. sonuçta bu bir rock müzikali ve elit kesime hitap ediyor, fiyatlar pahalı olmalı ki herkes gelemesin. en pahalı smokinimi giyip birinci kategoride yerimi alacağım. bekle beni özge fişkin!
  • Loki • 2 Temmuz 2007 00:00 • #629731
    aman yıldız kaymasın da o gece rock starlarımıza bişey olmasın
    insan nasıl kendine böyle bir yakıştırma yapılmasını kabul eder komikler gerçekten.Beklemezdim.
  • mayfly • 4 Ağustos 2007 00:00 • #629733
    noldu abi garaj starlardan gidecek olan var mı bari..