ünlü rock starımız burak kut da orada olmalı ve biletler de en az 150 ye oynamalıydı diye düşünüyorum. sonuçta bu bir rock müzikali ve elit kesime hitap ediyor, fiyatlar pahalı olmalı ki herkes gelemesin. en pahalı smokinimi giyip birinci kategoride yerimi alacağım. bekle beni özge fişkin!