*sevgili arkadaşlar; bilet fiyatları, end production ya da bilimum şeyler hakkında atıp tutmak ve ya da manasızca konuşmak yerine yarışmanın, izlemenin ya da heyecanlanmanın tadını çıkartmak gerekli bence.
*finale kalamayanlar umarım her seneki gibi organizasyonu suçlamaz ya da diğer yarışmacılara amaç dışı, gereksiz laflarda bulunmaz. çünkü gerçekten daha önceki yıllarda katılanlar iyi bilirler ki orada yarışmanın keyfi ve heyecanı çok tatlıdır. tabii "kesin kopcaz, ödülü kapcaz" zihniyetiyle gelip ödül alamayınca "torpil var" gibi geyiklerin de HİÇ BİR manası yok.
* umarım izleyen ve yarışan tüm arkadaşlar çok keyifli bir Kasdav geçirirler. Şimdiden herkese iyi eğlenceler =)