-
içerdeki olay tamamen saçmalık.on metrede bir güvenlik görevlisi koymuşlar.biz oraya hangi amaçla gidiyoruz:S hem soyuyolar hem pisikopat muamelesi görüyoruz.ayrıca öğrenci adamız içerdeki yiyecek içecek (özellikle wc=D) ler için ne biçim bi fiyat koymuşlar öyle
-
fuel çalan arkadaş ben sizi hatırlıyorum en son çıkmıştınız dimi? ve ödülde alamamıştınız diye hatırlıyorum. gitar vokalin sesi iyiydi
-
Okulda adam gibi müzikten anlayan olmadığı için katılamayıp katılanlara imrenerek baktığım yarşma
-
*sevgili arkadaşlar; bilet fiyatları, end production ya da bilimum şeyler hakkında atıp tutmak ve ya da manasızca konuşmak yerine yarışmanın, izlemenin ya da heyecanlanmanın tadını çıkartmak gerekli bence.
*finale kalamayanlar umarım her seneki gibi organizasyonu suçlamaz ya da diğer yarışmacılara amaç dışı, gereksiz laflarda bulunmaz. çünkü gerçekten daha önceki yıllarda katılanlar iyi bilirler ki orada yarışmanın keyfi ve heyecanı çok tatlıdır. tabii "kesin kopcaz, ödülü kapcaz" zihniyetiyle gelip ödül alamayınca "torpil var" gibi geyiklerin de HİÇ BİR manası yok.
* umarım izleyen ve yarışan tüm arkadaşlar çok keyifli bir Kasdav geçirirler. Şimdiden herkese iyi eğlenceler =)
//Bari
17 Şubat 2008 Pazar | Yazan: Barican
Sevgili arkadaşım (habire yahşiden) barış,
sanırım burda banada laf atmıssın ama benim end prod. ile ne derdim olabilirki 2 sene önce okulum bitmiş ve habire yahsinin super lısesinden mezun olumusum. olay sudur ki yapılan organizasyona deymeyecek kadar tuzlu bilet fiyatlarıdır. Gerçekten harika bir organizasyon olursa eminim insanların para vermeye cekinmeyecegi ve guzel bı aksam gecireceklerine inanacaklarından o parayı hic kusku duymaksızın verecekler. ama suda vardır kı ogrenci adamız ve butce sınırlı. o yuzden ben ole bısı yazmıstım anlayan arkadaslarımız anladılar zaten sagolsunlar ... herkese simdiden basarılar we dilerim iyi bir yarısma cıkar
kolay gelsin arkadaslar biz yaslandık :P :)
-
gecen senenın basarılı fınalıstı mensucat santral anadolu lisesi olarak yıne turkce grup calma ıddasında devam edıyoruz..busene ''pentagram-lions in a cage''calacagız..
vokal+gitar:serkan soyak
bass:alparslan bıyık
solo gitar:gökhan demirdağ
davul:helin koç
herkese basarılar..2007 dvd lerını ızlemeyı unutmayın..kasdav.netten..
-
Okulda adam gibi müzikten anlayan olmadığı için katılamayıp katılanlara imrenerek baktığım yarşma
17 Şubat 2008 Pazar | Yazan: frankenstein
Evet aynı olay bizim okulda da var. 2 yıl içinde elaman yetiştirip son yıl mı katılsak napsak asjbdasdoajwbnfkjasd D:
-
Biz bu sene katılcaz . Seneye yalan olur ya da artık ben ne dersem direk sene başından onu çalışcak 4 kişi bulurum :)
-
Allahım yine ufak bi tartısma olmus burda su topic burda acılınca insanlar özellikle kavga etmek istiyor sanki :) neyse sıkmayın canınızı gecen sene Rammstein - Du Hast calmıstık bu sene ne calıcagımızı söylememe kararı aldık süpriz olsun hesabı artık kime süpriz olur bilmiyorumda yani eglenceli olsun amacıyla söylemiyecez kasdavda 5 inci senem bu sene hadi bakalım dede olucam hala daha calarım heralde :D
-
stuntgrind siz hangi okulsunuz ve çalıcağınız parçayı merak ettim.türü nedir ?
-
kasdavda 5 inci senem bu sene hadi bakalım dede olucam hala daha calarım heralde :D
uvv lise 1den beri heralde?