-
2 senedir işi bilmeyen teknik ekip ayarlayan kötü bi organizasyon ..bu yarışma adam olmaz..
7 Mart 2008 Cuma | Yazan: suatipek
Tamam. :)
Yarışmacıydın ve biz rehberlerle bu durumu paylaşmadın ise, üzgünüm iş işten biraz geçmiş. Orda herkesin problemini çözmek için canla başla uğraştık.
Yarışmacı değilsen de şunu diyebilirim, teknik ekip seni ilgilendirmez.
-
Haydarpaşa Lisesi
Megadeth-Never walk alone...a call to arm
Vokal-gitar: Aykan Suat İpek
Gitar: Muhammet Ramoğlu
Bas: Efe Akyıldız
Davul: Sinan Keçeci
26 Şubat 2008 Salı | Yazan: suatipek
2 senedir işi bilmeyen teknik ekip ayarlayan kötü bi organizasyon ..bu yarışma adam olmaz..
7 Mart 2008 Cuma | Yazan: suatipek
Çok güzel.Bu arkadaş henüz bu senenin teknik ekibiyle ve rehberleriyle karşılaşmadı ve bu yorumu yapmakta.Lütfen ön yargıyla yaklaşmayın.Eğer yaklaşıyorsanız zaten neden katılıyorsunuz?Perşembe ve cuma günkü okullardan bizimle olan arkadaşlarınızdan bilgi almanızı öneririz. :)
Tekrar herkese iyi eğlenceler ve başarılar diliyorum.
Rehber ekip adına, Elerki
-
teknik ekip çok iyiydi solak olduğum için kendilerine sorun çıkarsamda bana çok yardım ettiler ayrıca bize yardımcı olan evrim'e de burdan teşekkür ederim
HASGAL-Sümer
-
Çok güzel.Bu arkadaş henüz bu senenin teknik ekibiyle ve rehberleriyle karşılaşmadı ve bu yorumu yapmakta.Lütfen ön yargıyla yaklaşmayın.Eğer yaklaşıyorsanız zaten neden katılıyorsunuz?Perşembe ve cuma günkü okullardan bizimle olan arkadaşlarınızdan bilgi almanızı öneririz. :)
Tekrar herkese iyi eğlenceler ve başarılar diliyorum.
Rehber ekip adına, Elerki
yok ben yazmadım bunu aynı pcyi kullandığım kişi -abim olur- sitenin benim hesabımda açık olduğunu görmemiş benmkinden yazmış, cuma çıktılar onlar perşembe soundcheckten sonra yazmış galiba:D ama görücez pazar memnun kalırız umarım...
-
o şikayetler nereye gitmiş yahu bu sene : ) ne güzel..
-
Başka bir işim olduğu için sadece arkadaşımın grubunu ve başka 3-4 grubu dinleyebildim. Sahne ses düzeninden pek anlamam açıkçası, ama gitar tonu kısık ve boğuktu. Tabii ki arkadaşlarımızın gitarları ve tecrübesiyle de ilgili bir şey bu, ama sesin dengesiz olması, gitarı duyamamış olmam onların suçu değildi herhalde? Önümüzdeki sene katılmayı düşünüyorduk, ama artık pek emin değiliz.
Ben gittikten sonra (13. gruptan sonra) düzeltilmişse bilemem tabii.
-
mukemmel tartısmalar. herkes burada yine herkes.. biz rehberler, biz yarısmacılar, biz teknik ekip..
-
yarışmanın sonlarına doğru çıkan grupları daha rahat duyabildim.davul güzeldi.yine de ekipman yeterli değildi bence.gitar amfileri özellikle.2 gitar kullanan gruplarda sorun oldu.bazen amfinin sesinin hiç gelmediği,bazen gitar sololarını duyamadığımız da oldu.tabii bunların bazıları çalan kişilerle de alakalıdır.
-
Bu seneki rehber olayı hoştu baya. Bize rehberlik yapan Erkin'e teşekkürler. Diğer rehber arkadaşlara da teşekkürler kuliste gayet eğlenceli vakit geçirmemizi sağladılar.
Kadıköy Anadolu - Kıvanç
-
Haydarpaşa Lisesi
Megadeth-Never walk alone...a call to arm
Vokal-gitar: Aykan Suat İpek
Gitar: Muhammet Ramoğlu
Bas: Efe Akyıldız
Davul: Sinan Keçeci
26 Şubat 2008 Salı | Yazan: suatipek
2 senedir işi bilmeyen teknik ekip ayarlayan kötü bi organizasyon ..bu yarışma adam olmaz..
7 Mart 2008 Cuma | Yazan: suatipek
Çok güzel.Bu arkadaş henüz bu senenin teknik ekibiyle ve rehberleriyle karşılaşmadı ve bu yorumu yapmakta.Lütfen ön yargıyla yaklaşmayın.Eğer yaklaşıyorsanız zaten neden katılıyorsunuz?Perşembe ve cuma günkü okullardan bizimle olan arkadaşlarınızdan bilgi almanızı öneririz. :)
Tekrar herkese iyi eğlenceler ve başarılar diliyorum.
Rehber ekip adına, Elerki
arkadaşlar kusura bakmayın bi yanlış anlaşılma olmuş. ben bu gruptanım ve yazan kişi bizim vokal değil abisidir. onların grup perşembe soundcheck yapmıştı, o da garaja girdiğinde direk yazmış heralde kendi hesabını açmadan.