Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

11. Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması Elemeleri @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • rip van winkle • 7 Mart 2008 00:00 • #632978
    2 senedir işi bilmeyen teknik ekip ayarlayan kötü bi organizasyon ..bu yarışma adam olmaz..
    7 Mart 2008 Cuma | Yazan: suatipek

    Tamam. :)
    Yarışmacıydın ve biz rehberlerle bu durumu paylaşmadın ise, üzgünüm iş işten biraz geçmiş. Orda herkesin problemini çözmek için canla başla uğraştık.
    Yarışmacı değilsen de şunu diyebilirim, teknik ekip seni ilgilendirmez.
  • Elerki • 7 Mart 2008 00:00 • #632979
    Haydarpaşa Lisesi
    Megadeth-Never walk alone...a call to arm

    Vokal-gitar: Aykan Suat İpek
    Gitar: Muhammet Ramoğlu
    Bas: Efe Akyıldız
    Davul: Sinan Keçeci
    26 Şubat 2008 Salı | Yazan: suatipek


    2 senedir işi bilmeyen teknik ekip ayarlayan kötü bi organizasyon ..bu yarışma adam olmaz..
    7 Mart 2008 Cuma | Yazan: suatipek


    Çok güzel.Bu arkadaş henüz bu senenin teknik ekibiyle ve rehberleriyle karşılaşmadı ve bu yorumu yapmakta.Lütfen ön yargıyla yaklaşmayın.Eğer yaklaşıyorsanız zaten neden katılıyorsunuz?Perşembe ve cuma günkü okullardan bizimle olan arkadaşlarınızdan bilgi almanızı öneririz. :)

    Tekrar herkese iyi eğlenceler ve başarılar diliyorum.

    Rehber ekip adına, Elerki
  • S-K • 8 Mart 2008 00:00 • #632980
    teknik ekip çok iyiydi solak olduğum için kendilerine sorun çıkarsamda bana çok yardım ettiler ayrıca bize yardımcı olan evrim'e de burdan teşekkür ederim

    HASGAL-Sümer
  • suatipek • 8 Mart 2008 00:00 • #632981
    Çok güzel.Bu arkadaş henüz bu senenin teknik ekibiyle ve rehberleriyle karşılaşmadı ve bu yorumu yapmakta.Lütfen ön yargıyla yaklaşmayın.Eğer yaklaşıyorsanız zaten neden katılıyorsunuz?Perşembe ve cuma günkü okullardan bizimle olan arkadaşlarınızdan bilgi almanızı öneririz. :)

    Tekrar herkese iyi eğlenceler ve başarılar diliyorum.

    Rehber ekip adına, Elerki



    yok ben yazmadım bunu aynı pcyi kullandığım kişi -abim olur- sitenin benim hesabımda açık olduğunu görmemiş benmkinden yazmış, cuma çıktılar onlar perşembe soundcheckten sonra yazmış galiba:D ama görücez pazar memnun kalırız umarım...
  • JaNsU • 8 Mart 2008 00:00 • #632982
    o şikayetler nereye gitmiş yahu bu sene : ) ne güzel..
  • retenue • 8 Mart 2008 00:00 • #632983
    Başka bir işim olduğu için sadece arkadaşımın grubunu ve başka 3-4 grubu dinleyebildim. Sahne ses düzeninden pek anlamam açıkçası, ama gitar tonu kısık ve boğuktu. Tabii ki arkadaşlarımızın gitarları ve tecrübesiyle de ilgili bir şey bu, ama sesin dengesiz olması, gitarı duyamamış olmam onların suçu değildi herhalde? Önümüzdeki sene katılmayı düşünüyorduk, ama artık pek emin değiliz.
    Ben gittikten sonra (13. gruptan sonra) düzeltilmişse bilemem tabii.
  • J_Rudess • 8 Mart 2008 00:00 • #632984
    mukemmel tartısmalar. herkes burada yine herkes.. biz rehberler, biz yarısmacılar, biz teknik ekip..
  • jump_pogo_jump • 8 Mart 2008 00:00 • #632985
    yarışmanın sonlarına doğru çıkan grupları daha rahat duyabildim.davul güzeldi.yine de ekipman yeterli değildi bence.gitar amfileri özellikle.2 gitar kullanan gruplarda sorun oldu.bazen amfinin sesinin hiç gelmediği,bazen gitar sololarını duyamadığımız da oldu.tabii bunların bazıları çalan kişilerle de alakalıdır.
  • cozy powell • 8 Mart 2008 00:00 • #632986
    Bu seneki rehber olayı hoştu baya. Bize rehberlik yapan Erkin'e teşekkürler. Diğer rehber arkadaşlara da teşekkürler kuliste gayet eğlenceli vakit geçirmemizi sağladılar.

    Kadıköy Anadolu - Kıvanç
  • skater_memo • 8 Mart 2008 00:00 • #632987
    Haydarpaşa Lisesi
    Megadeth-Never walk alone...a call to arm

    Vokal-gitar: Aykan Suat İpek
    Gitar: Muhammet Ramoğlu
    Bas: Efe Akyıldız
    Davul: Sinan Keçeci
    26 Şubat 2008 Salı | Yazan: suatipek



    2 senedir işi bilmeyen teknik ekip ayarlayan kötü bi organizasyon ..bu yarışma adam olmaz..
    7 Mart 2008 Cuma | Yazan: suatipek



    Çok güzel.Bu arkadaş henüz bu senenin teknik ekibiyle ve rehberleriyle karşılaşmadı ve bu yorumu yapmakta.Lütfen ön yargıyla yaklaşmayın.Eğer yaklaşıyorsanız zaten neden katılıyorsunuz?Perşembe ve cuma günkü okullardan bizimle olan arkadaşlarınızdan bilgi almanızı öneririz. :)

    Tekrar herkese iyi eğlenceler ve başarılar diliyorum.

    Rehber ekip adına, Elerki


    arkadaşlar kusura bakmayın bi yanlış anlaşılma olmuş. ben bu gruptanım ve yazan kişi bizim vokal değil abisidir. onların grup perşembe soundcheck yapmıştı, o da garaja girdiğinde direk yazmış heralde kendi hesabını açmadan.