Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

11. Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması Elemeleri @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • skater_memo • 10 Mart 2008 00:00 • #633041
    kimsenin kötülüğünü veya kıl olup sahne performansının düşüklüğünü istemedik tabi ki.böyle yargılara varan birkaç arkadaşa duyurulur...
    10 Mart 2008 Pazartesi | Yazan: didyou


    ben haydarpaşa lisesi gitaristiyim, pazar günü sonlarda çıktık(30. sırada). o bir kaç arkadaş diye bahsettiklerinizden biri bensem bunu söyleyin gerekli cevabı veriyim, yok değilsem boşu boşuna buraya birşey yazmak istemiyorum..
  • krastlin • 10 Mart 2008 00:00 • #633042
    ben maltepe merkez anadolu lisesi bassistiyim panterada revolution is my name çaldık biz sahnede çalarken solo sesi bize ulaşmadı ama sahne önünde duranlar ve tüm dinleyenler tarafından duyulduğunu öğrendim ve mutlu oldum ayrıca bizim sorunlarımızı büyük bir sabırla dinleyen koçumuz burcuya çok tesekkur ediyorum eğer bizim sorunlarımıza yeterince eğilmeseydi sanırm bu kadar rahat ve net seslerle çalamazdık ayrıca bizi izleyen varsa yorumlarınıda bekliyorum iyi akşamlar
  • stuntgrind • 10 Mart 2008 00:00 • #633043
    yok i hate metal demiyorum ben zaten onu da severim ama "şahsen" popçu bir yapım olduğu için dedim ben daha çok eğlenirdim, metal daha az tercih edilmiş olsaydı. eleştiri yok yani =)
    10 Mart 2008 Pazartesi | Yazan: oceanspray

    O zaman yaşasın müzik :D
  • rip van winkle • 10 Mart 2008 00:00 • #633044
    Tuvaletler yarışmacılara beleşti dikkatinizi çekti mi? :P
    Sebiller de cabası, kulislere tıkılmaca yok !!
    En kötü Kasdav yarışması böyle olsun, daha ne isterim ?
    (Fonda reklam cingılı tabi ki)
  • Ginoobili • 10 Mart 2008 00:00 • #633045
    o aralarda çalan çocuk şarkısı oldukça komikti bence:)
  • Elerki • 10 Mart 2008 00:00 • #633046
    O çocuk şarkısı değildi, Grease müzikalindendi. ;)
  • Barican • 10 Mart 2008 00:00 • #633047
    Ra-ma la-ma la-ma ka ding a da ding de dong
    Shoo-bop sha wad-da wad-da yipp-it-y boom de boom
    Chang chang chang-it-ty chang shoo-bop
    Dip da-dip da-dip doo-wop da doo-bee doo
    Boog-e-dy boog-e-dy boog-e-dy boog-ed-y
    Shoo-by doo-wop she-bop
    Sha-na-na-na-na-na-na-na yip-pit-y boom de boom
    Ra-ma la-ma la-ma ka ding-a de ding de dong
    Shoo-bop sha wad-da wad-da yipp-it-y boom de boom
    Chang chang chang-it-ty chang shoo-bop
    Dip da-dip da-dip doo-wop da doo-bee doo
    Boog-e-dy boog-e-dy boog-e-dy boog-e-dy
    shoo-by doo-wop she-bop
    Sha-na-na-na-na-na-na-na yip-pit-ty boom de boom

    tüm ekip iyi dansettik c.tesi sonunda =P
    dipnot: Tümer grease izle=P
  • Elerki • 10 Mart 2008 00:00 • #633048
    Tuvaletler yarışmacılara beleşti dikkatinizi çekti mi? :P
    Sebiller de cabası, kulislere tıkılmaca yok !!
    En kötü Kasdav yarışması böyle olsun, daha ne isterim ?
    (Fonda reklam cingılı tabi ki)
    10 Mart 2008 Pazartesi | Yazan: rip van winkle


    :))) Oğlum hasta hasta,sesim de kısık beni güldürüyorsun.İyice gidecek sesim! :D
  • minyatur • 10 Mart 2008 00:00 • #633049
    1. Sevgili arkadaşım soundcheckte ses dengesinden bahsetmek güç. Soundcheck'in sadece içerdeki monitörlerle yapıldığını, dışarıya ses verilmediğini söylemekten şu an sesim tanınmaz halde.
    2. Dışardan dinleyenlerin pozisyonu yanlış olabilir dengesiz duyum olduysa, keza sizi finale jüri çıkardığı için onların pozisyonu seslerin hepsini alan pozisyon olduğundan... Neyse :)
    3. Yok üç falan.
    İmza Tümerg


    Ses dengesinden yakınmıyorum zaten. Ne soundcheck'te ne de sahnede çok bariz bir şekilde solo gitar duyulmadı. Monitör demişken o da bambaşka bir olay zaten^^ Basın monitörü solo gitarda, solo gitarın monitörü de bastaydı.. Her neyse, düzgün bir kaç cümle kurarak derdimizi özetlemeye çalıştım sadece.. Amacım hiç bir zaman birilerini ya da bir şeyleri kötülemek değil, eksiklerin giderilmesi adına öneride bulunmak. Yanlış anlaşılmalara yol açtıysam da herkesten özür dilerim.

    Cihan Avcı - Kenan Evren Anandolu Lisesi
  • iPunk • 10 Mart 2008 00:00 • #633050
    ne ara açıklanıyor sonuçlar=)