-
Ben Erenköy Kız Lisesinden Selin,
Kandilli Kız Lisesi,Haydarpaşa Lisesi iyiydi. Acıbademin kazanacağını düşünüyodum, ta ki intaş lisesi sahneye çıkana kadar.. Bu benim şahsi fikrim... Tüm gruplara başarılar diliyorum.
-
Haydarpaşa Anadolu yarışmadan evvel de ses sistemini denemiş olduğu için ta cumadan ses sisteminin tataklığından sözediyodu. Yarıştıktan sonra da farklı olmamış. İğne ve çuvaldız hediye ediyorum ben o arkadaşlara. Lütfen emeğe saygı. Repleri görelim.
o tartışmanın geçtiği kısımlara bir bakarsan, yazanın biz değil bizim vokalin abisinin olduğunu anlardın(kendisi perşembe günü soundcheck yaptı), bize de böyle anlamsız göndermeler yapmazdın. ben buraya gelip birşeyden mi şikayet ettim? bir oku bakalım. tonmaister böye düşünen arkadaşlara duyurulur falan yazınca ben de cevap verdim..önyargılarını forum köşelerine taşıyacağına kendine sakla bence..
-
Ben Erenköy Kız Lisesinden Selin,
Kandilli Kız Lisesi,Haydarpaşa Lisesi iyiydi. Acıbademin kazanacağını düşünüyodum, ta ki intaş lisesi sahneye çıkana kadar.. Bu benim şahsi fikrim... Tüm gruplara başarılar diliyorum.
12 Mart 2008 Çarşamba | Yazan: DarkVampire
haydarpaşa lisesi adına teşekkür ediyorum yorumun için. bahsettiğin grupların hepsi arkadaşımız olur, hatta kandilli ve acıbademle aynı kulise bile düştük :D umarım saydığın tüm gruplar finale kalır :)
-
Yanlış anlaşılmalar olmuş skater_memo'yle şimdi msnde görüştüm de. Gerginlik de yok süper ya bu seneyi baya baya sevdim. Mütüş bi ekibin eli değdiği çok belli :P
Yaşar Nuri Öztürk gibi adamım, herkese çözüm var bende. O değil sahne arkasında ne kadar eğlendiğimi hatırlıyorum da... Vay anasını sayın seyirciler.
-
evettt bır kasdav daha bıttı her sene oldugu gıbı bu senede guzel gectı mını eteklı kızlar yıne revactaydı guzel gectıgını soyleyıp yeterınce resım cektıgımı belırtmek ısterım
-
Öncelikle yarın sadece kazanan okullara mı faks gelecek?Ayrıca bu fakslar saat kaç gibi gelir?
-
öğlene doğru gelir fakslar
finale kalacak olan tüm okullara şimdiden başarılar dilerim
-
Sağol sağol :P Ama arkadaşın dediği gibi sadece kazanan okullara mı faks gidecek yoksa herkese mi ?
-
zaten kasdav.net'te de açıklanacak, her türlü öğrenme çeşidiniz mevcut =)
-
ya fotoları nezaman koyucaklar? yarınmı o da?