Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

11. Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması Elemeleri @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • emre-ki ACL-li • 10 Mart 2008 00:00 • #633031
    kimse L70ETC yi bılmıyomu bı yorum yazın lutfen :(
    bu arada tonemaster a sonsuz teşekkürler;)
  • stuntgrind • 10 Mart 2008 00:00 • #633032
    Kasdav baskanı Serhat Hacıpaşalıoglu degil kasdav Kadıköy Sağlık ve Sosyal Dayanışma Vakfı dır. Serhat bey end produksiyonun sahibi ve yoneticisidir! Yanlıslık olmasın!
  • rocknoverdose • 10 Mart 2008 00:00 • #633033
    yardımlarından dolayı Rehberimiz Onur ve Cici rehberimiz Aydın'a teşekkür ediyorum :) Özellikle Aydın sürekli jimi çalıyordu. pek sevdik bu denli kafa bir ekiple karşılaşacağımı pek sanmıyordum açıkcası :)

    Herkese teşekkürler...

    HHY - Yağız
  • oceanspray • 10 Mart 2008 00:00 • #633034
    O kadar ön yargılı bakma metal müzige bence; hoş zevk meselesi ama metal müzikte eglencelidir dinlemesini bilene! Bazı öküz arkadaslarımız vardı! Onlarıda artık yaşına veriyorum ergenliklerine :) Sana laf çarpmıyorum yani yanlış anlaşılmayalım!
    10 Mart 2008 Pazartesi | Yazan: stuntgrind

    yok i hate metal demiyorum ben zaten onu da severim ama "şahsen" popçu bir yapım olduğu için dedim ben daha çok eğlenirdim, metal daha az tercih edilmiş olsaydı. eleştiri yok yani =)
  • emre-ki ACL-li • 10 Mart 2008 00:00 • #633035
    Bu arada yardımlarından dolayı rehberimiz Cansu Özkul'a sonsuz teşekkürler :)
  • megadeve • 10 Mart 2008 00:00 • #633036
    Bu arada ben de rehberimiz Onur Gülen'e teşekkür ediyorum.Mükemmel sakin yapısını biz de aldık ve sahnede heyecansız güzel bir performans sergiledik.Hoş o buralara bakmaz ama teşekkürler Onur abi
  • ilker_182 • 10 Mart 2008 00:00 • #633037
    HHY efsanesi bu sene de devam edicek gibi.. Helal olsun aslanlar =)


    HHY
    The Doors - Break on through
  • Cem Kaplan • 10 Mart 2008 00:00 • #633038
    Gerçekten çok eğlendik güzel bir yarışma oldu kanaatindeyim . Rehperimiz Cansu ve bize moral olarak çok destek olan Elerki arkadaşımıza grubum adına teşekkür ediyorum . Umarım finallerde kendileriyle tekrar görüşürüz..

    Fenerbahçe Lisesi Gitaristi Cem Kaplan..
  • ardal • 10 Mart 2008 00:00 • #633039
    ben Notre Dame de Sion lisesinin gitar vokali arda bizi izleyen ve beğenen tüm arkadaşlara teşekkür ederiz :)
  • didyou • 10 Mart 2008 00:00 • #633040
    Teknik ekip olarak elimizden gelenin en iyisini yapmaya ve elimizdeki ekipmanlarla en iyi ses olasılığını sağlamaya çalıştık.sahneye çıkan kimi müzisyen arkadaşlar ciddi anlamda güzel tonlar alabilirken kimisi de duydukları tonların kötülüğünden yakındı.tamamen gitar,efekt pedalları kombinasyonundan kaynaklanan hatalarından,olumsuzluklarından dolayı bunun gibi tatsız şeyler oldu.biz her ne kadar dengeli bi ton çıkarmaya çalışsakta,soundcheck te ögrencilerin efekt pedallarına yapılan ayarı sahne alma sırasında tamamen değiştirmeleri dışarıdaki sesi fazlasıyla etkiledi.bizim işimiz size sahnede ve salonda en iyi ses desteğini sağlamak.kimsenin kötülüğünü veya kıl olup sahne performansının düşüklüğünü istemedik tabi ki.böyle yargılara varan birkaç arkadaşa duyurulur...