-
ben haydarpaşa lisesi gitaristiyim, pazar günü sonlarda çıktık(30. sırada). o bir kaç arkadaş diye bahsettiklerinizden biri bensem bunu söyleyin gerekli cevabı veriyim, yok değilsem boşu boşuna buraya birşey yazmak istemiyorum..
pazar günü 33 grup çıktı,hangisi sorunlu vs. takip edilmedi haliyle.hangi okul bilmiyorum.. soundcheck sırasında herkese soruldu probleminiz varmı diye ve bu problemler giderildi söyleyen enstrümanistlerin.ayrıca cevabını veriyim gibi konuşmalara hiç girme.herkes orda işini yapıyordu.eğer sorun yaşadıysan ekipmanından dolayı yaşamışsındır.
-
Biz cumartesi çıktık Özel Alman Lisesi olarak üç dalda. Inşallah 3 dalda da çıkarız finale, çıkamazsak sağlık olsun tabi:)
Benim şahsen beğendiğim iki okul vardı. St. Benoit in bestesine bayıldım, belli ki üzerinde çalışılmış özenilmiş. Tebrik ederim arkadaşları kesinlikle amatörlükten uzaklar gerçekten tekrar denk gelmek isterim arkadaşlara. Galatasaray lisesi'nin vokalistini de ayrı tuttum. Şahaneydi yani. Onun dışında cumartesi pembe tişörtlü makyajlı çocuğun ölümüne makyaja bulanmış kızla flört/dans edip şarkı söylemeye çalışması bana çok bayağı geldi. Tamam eyvallah şov da tabi ne bileyim interpretasyon meselesi.
Umarım herkesin gönlü hoş olur, güzel olur.
Cem Bilge - Zapata gitaristi
-
kaan bak bu metal ı sevmıen arkds cansu sarnım bızım dılara ve gozdenın grbunun klavyecısı (woo hoo) ydu :D
-
biz (Galileo Galilei İtalyan Lisesi) 9 Mart pazar günü 12.sırada çıktık. Yorum dalında Chris Cornell - You Know My Name beste dalında ise Değişirim isimli şarkımızla katıldık .. hiç bir sorun yaşamadık,rehberimiz Erkin abi bize çok yardımcı oldu ...
Performansımızla ilgili yorum yaparsanız seviniriz ...
Emre Tuncel - İtalyan Lisesi Gitaristi
-
Teknik ekip olarak elimizden gelenin en iyisini yapmaya ve elimizdeki ekipmanlarla en iyi ses olasılığını sağlamaya çalıştık.sahneye çıkan kimi müzisyen arkadaşlar ciddi anlamda güzel tonlar alabilirken kimisi de duydukları tonların kötülüğünden yakındı.tamamen gitar,efekt pedalları kombinasyonundan kaynaklanan hatalarından,olumsuzluklarından dolayı bunun gibi tatsız şeyler oldu.biz her ne kadar dengeli bi ton çıkarmaya çalışsakta,soundcheck te ögrencilerin efekt pedallarına yapılan ayarı sahne alma sırasında tamamen değiştirmeleri dışarıdaki sesi fazlasıyla etkiledi.bizim işimiz size sahnede ve salonda en iyi ses desteğini sağlamak.kimsenin kötülüğünü veya kıl olup sahne performansının düşüklüğünü istemedik tabi ki.böyle yargılara varan birkaç arkadaşa duyurulur...
10 Mart 2008 Pazartesi | Yazan: didyou
Üstüme alınıp şöyle cevap vereyim:) Bu kulağa daha mantıklı geliyormuş. Ayrıca aklıma öyle kötü niyetli bir şey gelmedi zaten. İçimin de rahatladığını söyleyeyim. Umarım seneye Sj olarak katılırız.
-
o kadar gürültülü müziğin içinden dame de sion un funk performansının ön plana çıkmasına çok sevindim çünkü iyi bir şarkı seçimi bence kesinlikle =)
-
2008 Performanslarını nereden dinleyebiliriz?
Bu arada 2007 Kasdav dvd'sinden gördüm. Anouk-Nobody's Wife yorumuyla Özel Darüşafaka harika bir iş çıkarmış. Hiçbir metronom sorunu, hiçbir sound problemi yok. Vokal zor bir gırtlağı başarıyla seslendirmiş. O sene kim birinci oldu bulamadım ama kızın sesi çok başarılıydı. Umarım müzik hayatını devam ettiriyordur.
-
Kadıköy İntaş Lisesi adına yazıyorum bu mesajı.. Öncelikle hepimiz kasdavı her sene takip eden katılan insanlarız.. rehberler mükemmeldi kesinlikle umarım her sene bu kadar güzel olur bundan sonra da.. rehberimiz Onur'a , kesinlikle her türlü destekte bulunan Elerki' ye , heyecanımızı yatıştıran Cansu' ya çooook teşekkür ediyoruz.. Onlardan aldığımız pozitif enerjiyle sahneye çıkarken hiç heyecanlanmadık..
as i lay dying - through struggle coverladık ve bunun pek kasdavda çalınacak bir şarkı olmadığının farkındayız ama bizim sevdiğimiz müzik tarzı da bu.. elensek de finale kalsakda herkeze başarılar.. eğlenmenize bakın bence o sahneye çıkmak bile gerçekten yetiyor.. gerçi en son günün en son sıralarında sahne almak hem bizim için, hem seyircilerimiz için , hemde jüri için zor bir iş.. umarım finalde görüşürüz şu an tek dileğimiz bu..
tekrar herkeze iyi eğlenceler.. ve müthiş rehberlerimiz elerki , cansu ve onura çok teşekkür ediyoruz tekrar.. mükemmelsiniz. =)
-
Biz teşekkür ederiz. :)
-
Arkadaşlar ben Fenerbahçe Koleji gitaristiym The Cranberries - Zombie çaldık bize göre iyi bi performanstı sadece 3 gün çalıştık şarkının solosonu 1 gece önce çıkardım ilk defa performansta çaldım soloyu sadece girişinde ufak bir problem yaşadım ama toparlamayı başardım inşallah begenilmişizdir yorum yapabilirseniz sevinirim...