Arkadaşlar ben Fenerbahçe Koleji gitaristiym The Cranberries - Zombie çaldık bize göre iyi bi performanstı sadece 3 gün çalıştık şarkının solosonu 1 gece önce çıkardım ilk defa performansta çaldım soloyu sadece girişinde ufak bir problem yaşadım ama toparlamayı başardım inşallah begenilmişizdir yorum yapabilirseniz sevinirim...