-
arkadaşlar bu övgüleri hakettiysek ne mutlu bize.. gerçekten çok teşekkür ederiz..
kadıköy intaş lisesi*
bu arada ses çok kaliteli olmasa da as i lay dying - through struggle cover videomuzu buradan izleyebilirsiniz..
http://www.youtube.com/watch?v=43Az-m9pIqo
-
Finali dört gözle bekliyoruz arkadaşlar!Her ne kadar bizim ekip pert olduysa da 3buçuk gün sonrasında. :S :D Dinlenmiş olarak 1 gün geçirmek süper olacaktır! ;)
pert olmak hiç bu kadar eğlenceli olmamıştı ama di mi =P tüm kaçırdığım derslere değdi doğrusu =) yaşasın rehber ekiiiip!!
r.e. Barış
-
kaan bak bu metal ı sevmıen arkds cansu sarnım bızım dılara ve gozdenın grbunun klavyecısı (woo hoo) ydu
11 Mart 2008 Salı | Yazan: SwornToSatan
Mümkündür canberk:D Bu arada sahnede ses konusunda hiç bir sorunla karşılaşmadım başta tümer olmak üzere sesle ilgilenen tüm arkadaslara teşekkürler!
-
ben woo hoonun basçısı cansuyum ya. yannlış anlaşılma olmasın :)
-
Elerki canım kardeşim cuma günkü yardımlarından dolayı sana sonsuz teşekkür ederim.. Ben Selimiye Tarım meslek Lisesi bateristiyim hani şu '' Kasdav gibisin yarışmak istiyorum '' diyen adam. cuma günü 33. sırada çıktık performansımız gayet iyidi finale kalırız diye düşünüyorum GUNS N'ROSES knocking on heavens door u çaldık .. yorum ve düzenlemede iyidi yanlız bestelerden pek bişey anlamadım (cuma günü) son çıkan okulun bateristi süperdi onu ayrıca tebrik ediyorum...Bizi izleyen arkadaşlar da varsa aramızda sadece merak ettiğimden soruyorum nasıldık????
-
çaldığımız parçayı merak edenler varsa arkadaşlar provadan bir videomuz var dinlemek isterseniz
http://www.youtube.com/watch?v=TSjdzpkbT5g
saygılarımla....
Selimiye Tarım Meslek Lisesi....
-
jüride kimler vardı bu sene?
-
skater_memo siz hangi gün çıktınız ve ne çaldınız?
-
12 Mart 2008 Çarşamba | Yazan: dreamof_fairy_
Pazar günü çıktılar Haydarpaşa Lisesi olarak ve Megadeth-Never Walk Alone...A Call to the Arms çaldılar
-
şahsen çok eğlenceli 3.5 geçirdim=) belki de yarışmacı olmaktan daha güzeldi
finali iple çekiyorum=)
Aydın Türkoğlu