Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

11. Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması Elemeleri @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • BetterOfDead2 • 11 Mart 2008 00:00 • #633071
    arkadaşlar bu övgüleri hakettiysek ne mutlu bize.. gerçekten çok teşekkür ederiz..

    kadıköy intaş lisesi*

    bu arada ses çok kaliteli olmasa da as i lay dying - through struggle cover videomuzu buradan izleyebilirsiniz..

    http://www.youtube.com/watch?v=43Az-m9pIqo
  • Barican • 11 Mart 2008 00:00 • #633072
    Finali dört gözle bekliyoruz arkadaşlar!Her ne kadar bizim ekip pert olduysa da 3buçuk gün sonrasında. :S :D Dinlenmiş olarak 1 gün geçirmek süper olacaktır! ;)


    pert olmak hiç bu kadar eğlenceli olmamıştı ama di mi =P tüm kaçırdığım derslere değdi doğrusu =) yaşasın rehber ekiiiip!!
    r.e. Barış
  • stuntgrind • 12 Mart 2008 00:00 • #633073
    kaan bak bu metal ı sevmıen arkds cansu sarnım bızım dılara ve gozdenın grbunun klavyecısı (woo hoo) ydu
    11 Mart 2008 Salı | Yazan: SwornToSatan

    Mümkündür canberk:D Bu arada sahnede ses konusunda hiç bir sorunla karşılaşmadım başta tümer olmak üzere sesle ilgilenen tüm arkadaslara teşekkürler!
  • oceanspray • 12 Mart 2008 00:00 • #633074
    ben woo hoonun basçısı cansuyum ya. yannlış anlaşılma olmasın :)
  • barisyildizci • 12 Mart 2008 00:00 • #633075
    Elerki canım kardeşim cuma günkü yardımlarından dolayı sana sonsuz teşekkür ederim.. Ben Selimiye Tarım meslek Lisesi bateristiyim hani şu '' Kasdav gibisin yarışmak istiyorum '' diyen adam. cuma günü 33. sırada çıktık performansımız gayet iyidi finale kalırız diye düşünüyorum GUNS N'ROSES knocking on heavens door u çaldık .. yorum ve düzenlemede iyidi yanlız bestelerden pek bişey anlamadım (cuma günü) son çıkan okulun bateristi süperdi onu ayrıca tebrik ediyorum...Bizi izleyen arkadaşlar da varsa aramızda sadece merak ettiğimden soruyorum nasıldık????
  • barisyildizci • 12 Mart 2008 00:00 • #633076
    çaldığımız parçayı merak edenler varsa arkadaşlar provadan bir videomuz var dinlemek isterseniz
    http://www.youtube.com/watch?v=TSjdzpkbT5g
    saygılarımla....
    Selimiye Tarım Meslek Lisesi....
  • deepestpurple_ • 12 Mart 2008 00:00 • #633077
    jüride kimler vardı bu sene?
  • dreamof_fairy_ • 12 Mart 2008 00:00 • #633078
    skater_memo siz hangi gün çıktınız ve ne çaldınız?
  • degamono • 12 Mart 2008 00:00 • #633079
    12 Mart 2008 Çarşamba | Yazan: dreamof_fairy_


    Pazar günü çıktılar Haydarpaşa Lisesi olarak ve Megadeth-Never Walk Alone...A Call to the Arms çaldılar
  • Ayd • 12 Mart 2008 00:00 • #633081
    şahsen çok eğlenceli 3.5 geçirdim=) belki de yarışmacı olmaktan daha güzeldi

    finali iple çekiyorum=)

    Aydın Türkoğlu