Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

11. Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması Elemeleri @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • barisyildizci • 12 Mart 2008 00:00 • #633075
    Elerki canım kardeşim cuma günkü yardımlarından dolayı sana sonsuz teşekkür ederim.. Ben Selimiye Tarım meslek Lisesi bateristiyim hani şu '' Kasdav gibisin yarışmak istiyorum '' diyen adam. cuma günü 33. sırada çıktık performansımız gayet iyidi finale kalırız diye düşünüyorum GUNS N'ROSES knocking on heavens door u çaldık .. yorum ve düzenlemede iyidi yanlız bestelerden pek bişey anlamadım (cuma günü) son çıkan okulun bateristi süperdi onu ayrıca tebrik ediyorum...Bizi izleyen arkadaşlar da varsa aramızda sadece merak ettiğimden soruyorum nasıldık????
Bu konunun tüm mesajları