-
Arkadaşlar telaş yapmayın lütfen.Sitede sorunlar var.En kısa zamanda düzeltilecek herşey.
-
arkadaşlar biraz geç olsa da hepinize çok teşekkür ediyorum mütüş 3 gün için. ayrıca başta kadıköy anadolu olmak üzere st benoit ve hev'i şarkı seçimleri ve muhteşem performansları için tebrik ediyorum. finalde görüşmek üzere. kasdav güzel yarışma
OnurG the rehber.
-
depremde bile foruma bakan rehberleriz , her zorlukta hizmetteyiz =P
-
cidden ya :D bırakın depremi power rangers var şu anda star'da onu izleyin :p :))
(böyle de yarışma harici bile motive edilir,rahat ettirmeye çalışılır :p)
-
power rangers işi ben 4. sınıftayken bozdu bi kere olm hep bi karakter arayışı hep bi böyle nedesem bi deişimler... manik herifler topluluu onlar... neyse ..
=P
ama motive oldunuz di mi millet?
-
abi ne zaman o kasklar çıkarıldı, değişik bilmem kumaştı abuk kostümler giyildi, çıkarttım rangers ları hayatımdan... bittiler benim için... beyaz rencırada kılım bu arada.. forever yeşil ranger..
-
Arkadaşlar.klavye çalan arkadaşlar bana ulaşsı
[email protected]
www.myspace.com/4duvar
-
evet bizde ordaydık Mensucat Santral Anadolu lisesi olarak.çok güzel vakit geçirdik en başta Elerkiye sonra Rehberim Cansuya sonrada Tümer e bütün teknik ekibe teşekkür ederim.Çok güzel vakit geçirdik bakalım yarını bekliyoruz.
-
ben onları Ateride çok oynardım çok zevk alırdım ama nerde o eski Rangerslar...
-
bozuldu arkdsım onlarda hepsı gbı hey gıdı gunler hey en guzllerı de ben cocukken sey vardı transformers fılmı cıktı gecen senelerdede onları da cok severdım ben :D