Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

11. Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması Elemeleri @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • Elerki • 12 Mart 2008 00:00 • #633095
    Arkadaşlar telaş yapmayın lütfen.Sitede sorunlar var.En kısa zamanda düzeltilecek herşey.
  • boomer • 12 Mart 2008 00:00 • #633096
    arkadaşlar biraz geç olsa da hepinize çok teşekkür ediyorum mütüş 3 gün için. ayrıca başta kadıköy anadolu olmak üzere st benoit ve hev'i şarkı seçimleri ve muhteşem performansları için tebrik ediyorum. finalde görüşmek üzere. kasdav güzel yarışma

    OnurG the rehber.
  • Barican • 12 Mart 2008 00:00 • #633097
    depremde bile foruma bakan rehberleriz , her zorlukta hizmetteyiz =P
  • Elerki • 12 Mart 2008 00:00 • #633098
    cidden ya :D bırakın depremi power rangers var şu anda star'da onu izleyin :p :))

    (böyle de yarışma harici bile motive edilir,rahat ettirmeye çalışılır :p)
  • Barican • 12 Mart 2008 00:00 • #633099
    power rangers işi ben 4. sınıftayken bozdu bi kere olm hep bi karakter arayışı hep bi böyle nedesem bi deişimler... manik herifler topluluu onlar... neyse ..
    =P
    ama motive oldunuz di mi millet?
  • rocknoverdose • 12 Mart 2008 00:00 • #633100
    abi ne zaman o kasklar çıkarıldı, değişik bilmem kumaştı abuk kostümler giyildi, çıkarttım rangers ları hayatımdan... bittiler benim için... beyaz rencırada kılım bu arada.. forever yeşil ranger..
  • TerminaL • 12 Mart 2008 00:00 • #633101
    Arkadaşlar.klavye çalan arkadaşlar bana ulaşsı[email protected]
    www.myspace.com/4duvar
  • GknMania • 12 Mart 2008 00:00 • #633102
    evet bizde ordaydık Mensucat Santral Anadolu lisesi olarak.çok güzel vakit geçirdik en başta Elerkiye sonra Rehberim Cansuya sonrada Tümer e bütün teknik ekibe teşekkür ederim.Çok güzel vakit geçirdik bakalım yarını bekliyoruz.
  • GknMania • 12 Mart 2008 00:00 • #633103
    ben onları Ateride çok oynardım çok zevk alırdım ama nerde o eski Rangerslar...
  • SwornToSatan • 12 Mart 2008 00:00 • #633104
    bozuldu arkdsım onlarda hepsı gbı hey gıdı gunler hey en guzllerı de ben cocukken sey vardı transformers fılmı cıktı gecen senelerdede onları da cok severdım ben :D