Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

11. Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması Elemeleri @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • dreamof_fairy_ • 13 Mart 2008 00:00 • #633158
    o zaman bizde okulumuzun başına ST. ekliyoruz..Savulun küçük fransuvalar bz geliyoruzz:D bu arada parayı bastıran(en çok bilet satıp izleyici getiren-sonuçta kasdavda da bi döner sermaye war-) finale kalıomuş doğruluk payı ne?
  • caan • 13 Mart 2008 00:00 • #633159
    MENSUCAT SANTRAL ANADOLU LİSESİ ni basta gokhan olmak uzere serkanı,alp ı helını canı yurekten kutluyorum fınalle ılgılı bıraz korkuyodum korktugum basıma gelmedı:)tum arkadaslarımı kutluyorum
  • J_Rudess • 13 Mart 2008 00:00 • #633160
    oglum bi sakin..

    pek metal istemiyoruz artık evet :)

    herkese basarılar

    masis
  • cavalye • 13 Mart 2008 00:00 • #633161
    finale cıkan arkadaşlara başarılar.. elendiği için şevki kırılan arkadaşların üzülmemelerini ve müziğe kaldıkları yerden daha büyük bir aşkla devam etmelerini diliyorum, sonucta kasdav müzik kariyerimiz için bir kriter değil tecrübe için bir araçtır.. buna bu gözle bakmaları daha iyi olur tahminimce.. bize kattığı acı,tatlı tecrübelerden dolayı kasdavı düzenleyenlere teşekkür ediyorum.. unutmayın yarı finalde elenmeden finale cıkmanın gercek değerini anlayamazsınız..

    Kadir Has Anadolu Lisesi
    Sercan Ovalı (gitarist parçası)
  • kolpak • 13 Mart 2008 00:00 • #633162
    sağolasın barış abi =) ya valla bence finale cıkamayıp duruma itiraz edenler gerçekçi davranmıyorlar.. çalınan şarkı veya elemanların iyi olması onemli değil orda onemli olan grup butunluğu ve milleti coşturmak.. biz pazar gunu orda çalarken juri surekli kafa sallıodu dans ediodu.. bizim okuldan toplasan 10 kişi gelmişti ama ben davul calmama ramen ve dibimde monitorlerin olmasına ramen insanların cığlıklarını duydum ve insanlar biz çalarken pogo bile yaptılar o yuzden bence bole polemiklere gerek yok..

    Geçen sene grubumla okullarında konser verdiğim st.micheal ve finale kalan tüm okullara başarılar diliyorum.. Saygılarımla..
  • kolpak • 13 Mart 2008 00:00 • #633163
    ayrıca yine rehberimiz olarak seni görmek istiyoruz barış ağabey =) bize inanılmaz bir enerji verdin o gün süpersin..
  • Elerki • 13 Mart 2008 00:00 • #633164
    o zaman bizde okulumuzun başına ST. ekliyoruz..Savulun küçük fransuvalar bz geliyoruzz:D bu arada parayı bastıran(en çok bilet satıp izleyici getiren-sonuçta kasdavda da bi döner sermaye war-) finale kalıomuş doğruluk payı ne?
    13 Mart 2008 Perşembe | Yazan: dreamof_fairy_


    0 Doğruluk payı bu işte.Arkadaşlar kaç tane özel okul katıldı kaçı finale kaldı bir bakın listeye isterseniz eğer düşündüğünüz buysa.Ayrıca ben ve birçok arkadaşım katıldığı seneleri hatırlarlarsa örnekler çok fazla verilebilir.Kendi okulumdan vermek istiyorum.Eleme 50 final 80 bilet satmıştık (bunu kaç kez anlattım ben de bilmiyorum artık(!)) ki o zamanlar okullar 100'er,200'er falan rahat satıyordu.Biz finale kalmıştık ve 2 tane de önemli ödül almıştık.Ertesi sene de benzer şekilde.

    Lütfen sinirlerinize hakim olun.Sizi anlıyoruz çünkü zamanında biz de yarıştık.Elendiğimiz oldu,finale kaldığımız,ödül aldığımız oldu.Rehber ekipten herkes bunları tattı.Sadece lütfen ama lütfen bu yarışmaya yarışmadan çok daha sonra belki de bir daha hiç çalamayacağınız büyüklükteki bir kitleye çalma tecrübesi edindiğiniz,önemli grupların sahne aldığı bir salonda çaldığınız bir olay olarak bakın.

    Rehber ekipten,Elerki
  • a_me_what • 13 Mart 2008 00:00 • #633165
    gerçekten finalde olmayı hakeden gruplar vardı her zamanki gibi bi kerede onlara şans tanınsa güzel olur.hep aynı okullar finallere çıkıyor nedendir anlamıyorum.geçen sene st.benoit in sitesine girip baktıysanız kasdavın reklamları dönüyodu sitede.
  • Elerki • 13 Mart 2008 00:00 • #633166
    Kime göre neye göre?Arkadaşlar...Dilimizde tüy bitti lütfen yapmayın şöyle ya...Bir okuyun lütfen yazdıklarımızı... :/
  • Hedon_ • 13 Mart 2008 00:00 • #633167
    Final Final Dediğim herkes finale kalmış tahminlerimde yanılmamışım ne güzel.. özellikle Mustafa Kemal Anadolu Öğretmen Lisesi'ni ayakta alkışlıyorum gerek kostüm gerek show gerekse yorum olarak çok iyiydiniz ve Finale kaldınız tebrikler arkadaşlar .Hep destek tam destek Finalde de orda olucaz görüşürüz

    Finale kalan tüm okullara başarılar ^^