Final Final Dediğim herkes finale kalmış tahminlerimde yanılmamışım ne güzel.. özellikle Mustafa Kemal Anadolu Öğretmen Lisesi'ni ayakta alkışlıyorum gerek kostüm gerek show gerekse yorum olarak çok iyiydiniz ve Finale kaldınız tebrikler arkadaşlar .Hep destek tam destek Finalde de orda olucaz görüşürüz