Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

11. Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması Elemeleri @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • kolpak • 13 Mart 2008 00:00 • #633213
    ayıp oluyo abi ne bunlar ya amma buyuttunuz altustu yarısma amac muzik yapıp eglenmek biz cekillelim bari finalden haksızlık oldugunu dusunen biri cıksın bizim yerimize de boku cıktı bunun..
  • cem_ • 13 Mart 2008 00:00 • #633214
    Aptalca bir muabbet dönüyo ya, saçma sapan şeyler söylüyosunuz. Biraz da müzik konuşalım isterseniz yani. Senin en iyi enstrruman dalın bizi pek enterese etmiyo. Bi sus istersen.
  • oceanspray • 13 Mart 2008 00:00 • #633215
    estrüman ödülünü ayrı ayrı en iyi davulcu en iyi gitarist diye vermiyorlar direk enstrüman olarak veriyolar. ama geçen yılın 3.sü davulcuydu. buse, korkmazyiğit lisesinden. 1. de hüseyin avni sözen A.L. den Cansu Özkul(bas gitar)idi. havamdan geçilmiyo :D
  • Zalım61 • 13 Mart 2008 00:00 • #633217
    kolpak
    çekilin abi yarismadan. sözünün arkasinda dur, otakçılar ciksin sizin yerinize. yetkililere.

    cem_
    sizi ilgilendirmiyosa alt f4 arkadasim burasi kasdav liseler arasi muzik yarismasinin konusuldugu bir platform herkes senin ilgini ceken seyler yazmak zorunda degil.

    oceanspray
    selam o sizmiydiniz? msn?
  • kolpak • 13 Mart 2008 00:00 • #633218
    eğer sen ole bişeyi gururuna yediriosan ok bana ben oyle seyi yediremezdim kendime

    ne var bu otakcılarda abi allah askına anlatsana
  • kolpak • 13 Mart 2008 00:00 • #633219
    estrüman ödülünü ayrı ayrı en iyi davulcu en iyi gitarist diye vermiyorlar direk enstrüman olarak veriyolar. ama geçen yılın 3.sü davulcuydu. buse, korkmazyiğit lisesinden. 1. de hüseyin avni sözen A.L. den Cansu Özkul(bas gitar)idi. havamdan geçilmiyo :D
    13 Mart 2008 Perşembe | Yazan: oceanspray


    Teşekkürederim =))
  • Barican • 13 Mart 2008 00:00 • #633220
    12 köyün ağasıyım bütün okulları altına boğarım.
  • Zalım61 • 13 Mart 2008 00:00 • #633221
    komik degildi.
  • kereta • 13 Mart 2008 00:00 • #633222
    şaka maka bana elenmek çok koydu =) teker teker herkese bok atıyorum burdan.. fazla konuşturmayın.
  • kolpak • 13 Mart 2008 00:00 • #633223
    bazılarına cok daha fena koymus sen iyi atlatmıssın =)