-
ayıp oluyo abi ne bunlar ya amma buyuttunuz altustu yarısma amac muzik yapıp eglenmek biz cekillelim bari finalden haksızlık oldugunu dusunen biri cıksın bizim yerimize de boku cıktı bunun..
-
Aptalca bir muabbet dönüyo ya, saçma sapan şeyler söylüyosunuz. Biraz da müzik konuşalım isterseniz yani. Senin en iyi enstrruman dalın bizi pek enterese etmiyo. Bi sus istersen.
-
estrüman ödülünü ayrı ayrı en iyi davulcu en iyi gitarist diye vermiyorlar direk enstrüman olarak veriyolar. ama geçen yılın 3.sü davulcuydu. buse, korkmazyiğit lisesinden. 1. de hüseyin avni sözen A.L. den Cansu Özkul(bas gitar)idi. havamdan geçilmiyo :D
-
kolpak
çekilin abi yarismadan. sözünün arkasinda dur, otakçılar ciksin sizin yerinize. yetkililere.
cem_
sizi ilgilendirmiyosa alt f4 arkadasim burasi kasdav liseler arasi muzik yarismasinin konusuldugu bir platform herkes senin ilgini ceken seyler yazmak zorunda degil.
oceanspray
selam o sizmiydiniz? msn?
-
eğer sen ole bişeyi gururuna yediriosan ok bana ben oyle seyi yediremezdim kendime
ne var bu otakcılarda abi allah askına anlatsana
-
estrüman ödülünü ayrı ayrı en iyi davulcu en iyi gitarist diye vermiyorlar direk enstrüman olarak veriyolar. ama geçen yılın 3.sü davulcuydu. buse, korkmazyiğit lisesinden. 1. de hüseyin avni sözen A.L. den Cansu Özkul(bas gitar)idi. havamdan geçilmiyo :D
13 Mart 2008 Perşembe | Yazan: oceanspray
Teşekkürederim =))
-
12 köyün ağasıyım bütün okulları altına boğarım.
-
komik degildi.
-
şaka maka bana elenmek çok koydu =) teker teker herkese bok atıyorum burdan.. fazla konuşturmayın.
-
bazılarına cok daha fena koymus sen iyi atlatmıssın =)