-
Şok oldum şu sayfayı gördüğümde. :) Ülke gündemi bu kadar tartışılıyor mudur acaba jüriye laf atan arkadaşlar tarafından? Orada yaşananları acı ya da tatlı bir anı olarak kabul edebilen herkes bence bu yarışmanın birincisidir! :)
Saygı sevgi ve benzeri şeyler iletiyorum..
Maltepe Merkez Anadolu Lisesi
17 Mart 2008 Pazartesi | Yazan: Buğra_
iyi dedin Buğra_ ;
Bu arada Cuma günü sizi izleyemesemde gerçekten çok başarılıydınız :P
Final günü görüşürüz. (bebeyimmmhhğğğ)
sevgilerimle.
Yan Okuldan Yağız
-
Barican espri yapmasın. olmuyo yani.
-
faşist adam bana garezin mi var.
-
Bir gece ansızın gelebiliriz.
-
yumuşacıksın.
-
Lanet olası eleme goruntu ve resimleri ne zaman yayınlanıcak! yayınlansında resmi farklı kaydet diyip kızlara hava atalım!
-
uuuu bebek maltepeyi tamamlıyoruz beraber... ay wil bi der beybi...
Yan okuldan Buğra(Arada bi duvarın oraya gel de muhabbet edelim Yağız)
-
etmemiyiz hacım.. biz bize yeteriz be yav..
yan okuldan Yağız..
-
Millet acaba artan biletleri ve paraları ne zaman teslim edeceğiz bilen var mı?
Almıyor namıssızlar satamıyoruz...
-
hadi artık 29 Mart gelsin sabırsızlanıyorum:):)