Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

11. Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması Elemeleri @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • rocknoverdose • 18 Mart 2008 00:00 • #633286
    Şok oldum şu sayfayı gördüğümde. :) Ülke gündemi bu kadar tartışılıyor mudur acaba jüriye laf atan arkadaşlar tarafından? Orada yaşananları acı ya da tatlı bir anı olarak kabul edebilen herkes bence bu yarışmanın birincisidir! :)

    Saygı sevgi ve benzeri şeyler iletiyorum..

    Maltepe Merkez Anadolu Lisesi
    17 Mart 2008 Pazartesi | Yazan: Buğra_


    iyi dedin Buğra_ ;
    Bu arada Cuma günü sizi izleyemesemde gerçekten çok başarılıydınız :P
    Final günü görüşürüz. (bebeyimmmhhğğğ)

    sevgilerimle.

    Yan Okuldan Yağız
  • Zalım61 • 18 Mart 2008 00:00 • #633287
    Barican espri yapmasın. olmuyo yani.
  • Barican • 18 Mart 2008 00:00 • #633288
    faşist adam bana garezin mi var.
  • rip van winkle • 19 Mart 2008 00:00 • #633289
    Bir gece ansızın gelebiliriz.
  • Barican • 19 Mart 2008 00:00 • #633290
    yumuşacıksın.
  • stuntgrind • 20 Mart 2008 00:00 • #633291
    Lanet olası eleme goruntu ve resimleri ne zaman yayınlanıcak! yayınlansında resmi farklı kaydet diyip kızlara hava atalım!
  • Buğra_ • 22 Mart 2008 00:00 • #633292
    uuuu bebek maltepeyi tamamlıyoruz beraber... ay wil bi der beybi...

    Yan okuldan Buğra(Arada bi duvarın oraya gel de muhabbet edelim Yağız)
  • rocknoverdose • 24 Mart 2008 00:00 • #633293
    etmemiyiz hacım.. biz bize yeteriz be yav..

    yan okuldan Yağız..
  • rocknoverdose • 24 Mart 2008 00:00 • #633294
    Millet acaba artan biletleri ve paraları ne zaman teslim edeceğiz bilen var mı?
    Almıyor namıssızlar satamıyoruz...
  • GknMania • 24 Mart 2008 00:00 • #633295
    hadi artık 29 Mart gelsin sabırsızlanıyorum:):)