Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

11. Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması Elemeleri @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • Hedon_ • 24 Mart 2008 00:00 • #633296
    Arkadaşlar birisi Bostancıdan Beykoza nasıl gidilceğini yazabilir mi ? biz karşı tarafın yabancısıyız yarışmanın sonuna kadar kalıcaz ve sanırım 1e doğru biticekmiş o saatten sonra Şişliye gelmek epeyce vaktimizi alacağından Beykozda bi ev ayarladık.Yardımcı olursa birisi sevinirim..
  • Elerki • 24 Mart 2008 00:00 • #633297
    1'e doğru bitmez arkadaşlar, geçen senekinden daha hızlı ilerliyoruz.Bu seneki elemelerle geçen seneki elemeleri karşılaştıranlar açıkça göreceklerdir.Ama tabi temkinli olmak lazım. :S :)
  • BlueSnow • 25 Mart 2008 00:00 • #633300
    Final Soundcheck Saatleri.

    11. KASDAV Liselerarası Müzik Yarışması'nda finale kalan okullara daha önce 26 Mart Çarşamba olarak bildirilen soundcheck tarihinde bir değişiklik yapılmıştır. Soundcheckler 28 Mart Cuma günü Saat 12.00/18.00 arasında Bostancı Gösteri Merkezinde yapılacaktır.

    12.00 / 15.00

    HEV OKULLARI ÖZEL KEMERKÖY LİSESİ
    BEŞİKTAŞ ATATÜRK ANADOLU LİSESİ
    BİNGÜL ERDEM LİSESİ
    FMV ÖZEL AYAZAĞA IŞIK LİSESİ
    GALATASARAY LİSESİ
    ÖZEL ALMAN LİSESİ
    ÖZEL GALILEO GALILEI İTALYAN LİSESİ
    ÖZEL KADIKÖY GÜZEL SANATLAR LİSESİ
    HASAN-SABRİYE GÜMÜŞ ANADOLU LİSESİ
    ÖZEL NOTRE DAME DE SION FRANSIZ LİSESİ
    ÖZEL SAINT BENOIT FRANSIZ LİSESİ
    ÖZEL SAINT MICHEL FRANSIZ LİSESİ
    ŞİŞLİ ANADOLU LİSESİ
    YEDİKULE LİSESİ
    YEŞİLKÖY ANADOLU LİSESİ
    BAHÇELİEVLER LİSESİ
    VKV KOÇ ÖZEL LİSESİ
    İSTANBUL LİSESİ


    15.00 / 18.00

    AHMET SANİ GEZİCİ
    BURAK BORA ANADOLU LİSESİ
    ERKUT SOYAK LİSESİ
    FATİN RÜŞTÜ ZORLU ANADOLU LİSESİ
    GÖZTEPE İHSAN KURŞUNOĞLU ANADOLU LİSESİ
    HANDAN-HAYRETTİN YELKİKANAT ATL. VE AML.
    HÜSEYİN AVNİ SÖZEN ANADOLU LİSESİ
    KANDİLLİ KIZ LİSESİ
    KARTAL SÜLEYMAN DEMİREL LİSESİ
    MALTEPE MERKEZ ANADOLU LİSESİ
    MENSUCAT SANTRAL ANADOLU LİSESİ
    MUSTAFA KEMAL ANADOLU ÖĞRETMEN LİSESİ
    PROF. FAİK SOMER ANADOLU LİSESİ
    KADIKÖY ANADOLU LİSESİ
    KADIKÖY İNTAŞ LİSESİ
    KENAN EVREN ANADOLU LİSESİ
    FENERBAHÇE LİSESİ
    50.YILTAHRAN LİSESİ
  • rocknoverdose • 25 Mart 2008 00:00 • #633301
    iş başa düştü desenize..
  • childofchaos • 27 Mart 2008 00:00 • #633302
    biraz geç oldu belki ama bende birşeyler yazmak istiyorum benim okulumda bu sene ilk defa katıldı kasdav'a ne yazıkki finale çıkamadık...ama üzülmüyorum gruptakiler için en azından bi deneyim olduuu

    ben led zepplin çalan arkadaşları beğendim istanbul lisesi..=)dream on'un bu kadar kötü söyleneciğinide düşünmedim birde vokal iyi değildi..

    finale kalan herkese başarılar dilerim...=)!
  • yigitfb • 30 Mart 2008 00:00 • #633303
    Roots bloody roots ödül bile kazandı ya diycek bişey yok galiba dün hakkında :)
  • portakal_moru • 30 Mart 2008 00:00 • #633304
    beşiktaş atatürk' ün bestesi, solisti nası ödül alamadı anlamıyorum.
  • immortalizm • 30 Mart 2008 00:00 • #633305
    biz de o dallarda ödül almayı bekliyorduk ama olmadı işte nedenini anlamasak da.. (beşiktaş atatürk)
  • rocknoverdose • 30 Mart 2008 00:00 • #633306
    Beşiktaş harbi haketmişti hacı.. sevmem normalde dazır dazır distorşın ama hakkını vermişlerdi :) elemanın duruşla sese diyecek yok zaten.. Neyse millet birer tecrübe olarak kalsın der, "çirkefce" olarak nitelendirilen yorumlardan kaçınmaya çalışırım :)
  • GknMania • 30 Mart 2008 00:00 • #633307
    evet bir kasdav daha sona erdi.aslında benim için 3 senedir süregelen kasdav geleneği sona erdi.kasdavla girdik liseye kasdavlada bitirdik benide mezun etti valla:) Davulcumuz Jüri Özel Ödülü aldık.kendisini çokçok tebrik ediyorum.Diğer ödül alan okullarıda tabi.güzel bi yarışmaydı.Öncelikle elemedeki reberimiz Cansuya sonra finallerdeki rehberimiz Aydına çokçok teşekkürler.Yeri çok ayrı olan Elerkiyede çok gönülden teşekkür ediyorum.sahneden indikten sonra gelip bizimle ilgilenmesi hep yardımcı olması(superman mübarek)saymaya kalksam böyle bitmez.Tümere çok ayrı teşekkürler bizim neşemiz oldu üzerimizdeki bütün sitresi aldı:)Ödül alan herkezi tebrik ediyorum

    Mensucat Santral Anadolu Lisesi/Gkn/Solo Gitar